Zoeken in deze blog

zondag 1 juli 2012

Per juli 2012 Themida-wrapper in gebruik

Per juli 2012 is Giveawayoftheday begonnen de weggevertjes in te pakken met een aan een virus verwante inpakker: Themida. Daardoor zijn vele oud-gedienden afgeschrikt. Ik ben toen begonnen dagelijks een Cameyo portable van de weggevertjes te maken in een uitwisselmap te plaatsen.

Sinds oktober 2012 kan ik niet of nauwelijks meer posten op nl.giveawayoftheday.com. Ik kan wel posten op www.giveawayoftheday.com. Maar daar kijken niet alle bezoekers van nl.giveawayoftheday.com op, want zij hebben moeite met het Engels. Daarom ben ik toen begonnen met een blog. Die is te vinden op

blog.weggevertje.com

Ik probeer nu eens Blogger van Google uit. Die is gekoppeld aan mijn Gmail-account.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten