Zoeken in deze blog

zondag 30 november 2014

2014.11.30_iFunia MKV Converter 3.6.0

2014.11.30 iFunia MKV Converter kan Matroska video(MKV) converteren naar alle videoformaten om af te spelen op portable apparaten als de iPad Air 2, iPhone 6 en iPhone 6 Plus. Het kan MKV converteren naar AVI, MKV naar PS3, MKV naar VOB, MKV naar WMV, MKV naar MP4, MKV naar FLV, MKV naar MP3, etc.
Terug naar het begin.

**** in bewerking ***
Met de ingebouwde video-editor kunt u de video naar wens aanpassen. U kunt tijd winnen met de batch-conversie en de hoge snelheid. Wanneer u op zoek bent naar software om MKV naar andere formaten te converteren op uw PC, dan is iFunia MKV Converter zeker de beste keuze.

Een nieuwe aanbieder: nr. 1.051 op de Nederlandstalige site. Zie wat Karl te melden heeft. En Ootje.

Het programma kan ik wel installeren op de virtuele XP Pro met SP3. Maar bij het uitvoeren krijg ik een foutmelding. Dus geen portable (later lukte het via een truc wel: zie hieronder). Op de echte W8.1 64 draait het virtueel prima in SandboxIE. Als ik die zandbak zip, wis en uitpak in een eigen map op de desktop, kan ik het prima opstarten. Maar de registratie komt niet mee. Na nogmaals de sleutel invoeren, werkt de kloon-zandbak daar prima. Op de virtuele XP crasht het op precies dezelfde manier als de echte versie.

Als ik de zandbak-zip uitpak op de virtuele W7 Starter, waar geen SandboxIE staat, zie ik daarom alleen maar de gewone mapikonen, niet die van SandboxIE. Als ik navigeer naar de executable, kan ik die prima opstarten. Zoals verwacht, is het nog niet geregistreerd. Na het invoeren van de sleutel van het weggevertje via het menu Help/Register zie ik direct in de kopregel dat het programma geregistreerd is. Doordat ik Packager van Cameyo liet meelopen, kon ik de activatiesleutel in het register achterhalen:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Clsid\{5B8D7BD0-BD8D-4BC4-8E7C-2E361759B369}]
"Data"=hex:d0,7b*****************12,00

Daarmee kan ik de zandbakversie registreren en de-activeren (mintekens na de [ ).

Op de Engelstalige site staat een verwijzing naar het gratis XMedia Recode. Dat is hier op te halen

In de uitwisselmap staat een install_and_activate. Met de activate.reg en deactivate.reg toegevoegd. En de portable SandboxIE-versie. En een op de virtuele XP gemaakte Cameyo portable, daar geactiveerd met activate.reg. Als nieuwtje heb ik activate en deactivate toegevoegd aan het opstartmenu van Cameyo.

Als ik de Cameyo daarna test op de echte W8.1 64, lijkt het of de registratie is meegekomen. Op de virtuele W7 Starter is de Cameyo óók geactiveerd: QED.

menu


Terug naar het begin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten