Zoeken in deze blog

maandag 11 oktober 2021

2021.10.11_2021.03.27_2020.10.05_3StepPDF 1.2.0

3StepPDF is een krachtige PDF-processor die u helpt bij het maken, samenvoegen, splitsen en bijsnijden van PDF-documenten. U kunt eenvoudig tekst in verschillende talen (onzin bla-bla / fake functionality: tekst is tekst, voor een pdf een stel bytes, ongeacht de taal) uit gescande documenten halen en opslaan als een nieuw PDF-document.

3StepPDF kan PDF-bestanden splitsen, samenvoegen, van een watermerk voorzien en bijsnijden, wat leidt tot een hogere productiviteit en minder tijdverlies bij het één-voor-één bewerken van documenten. De software kan ook PDF-documenten vanaf nul maken door tekst en afbeeldingen te combineren of door tekst uit een gescand document te halen (jpg, png).

3StepPDF is de beste oplossing om uw PDF-bestanden eenvoudig en snel te verfijnen en zou een must moeten zijn voor elk bedrijf dat met veel PDF-documenten werkt.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen:Windows 7/ 8/ 10

Licentievoorwaarden: levenslang, geen updates

Eerder weggegeven op 27 maart 2021,  11 april 2020 en 5 oktober 2020. Kent geen Nederlands. 32 Bitter. In Themida ingepakt. Giveawayoftheday blunderde en leverde ons op 5 oktober dezelfde drie bestanden als op 11 april j.l. Dus kon Themida niets uitpakken. Dat kan alleen binnen het 24-uurs venster van 11 april. Ik heb ze hier direct via een post op geattendeerd. Maar zoals gebruikelijk werd mijn  posting niet geplaatst. Wel hebben zij de installer opnieuw ingepakt. De readme is nog steeds die van 11 april. Nu kon ik het weggevertje dus wel omzetten in 1) een install_and_activate en 2) een Cameyo portable.

Op 28-3-2021 en 11-10-2021 had ik geen probleem met het uitpakken. 

De activatiegegevens zag ik terug in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Day One Software\3StepPDF]
"LicenseKey"=-
"LicenseEmail"=-

Als ik deze sleutel weghaal, heb ik weer een trial. Voeg ik de bewaarde sleutel toe aan het register, dan is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

<CreateValues>
<Value Target="HKEY_CURRENT_USER\Software\Day One Software\3StepPDF" Value="LicenseEmail" Type="REG_SZ">u**r@g***y.c**m</Value>
<Value Target="HKEY_CURRENT_USER\Software\Day One Software\3StepPDF" Value="LicenseKey" Type="REG_SZ">A0*****09B</Value>
</CreateValues>

Zelf heb ik al voldoende tools om pdf's te bewerken. Zowel mijn Vuescan als PDF Transformer Plus hebben prima OCR-mogelijkheden, zonder een overbodige tussenstap van het maken van een plaatjesbestand. Pagina's extraheren etc doe ik met het gratis PDF Tools. Ik ga het weggevertje dus alleen meer in detail bekijken als iemand mij daarom vraagt.

De site van de maker lag plat op 5-10-2020, dus kon ik toen niet bewijzen dat het weggevertje hun gewone trial is. Maar ik vond het op https://3steppdf.software.informer.com/1.2/. En die is inderdaad identiek aan het weggevertje, na het verwijderen van de Themidaschil. Je vraagt je dan af wat de zin van de Themidaschil is. Op 11 oktober 2021 is er wel verschil tussen het uitgepakte weggevertje en de trial.

Op 28-3-2021 kon ik de trial op de site vinden. Dit keer was die niet identiek aan het weggevertje, maar kon ik hem wel activeren. Het blikt dat de programmamap volstaat. Op de refurbished desktop draaide die direct geactiveerd. Hoe kan dat nu? Welnu: de sleutel bleek daar gewoon nog in het register te staan. Maar hoe wist ik nu dat ik die niet zelf per abuis daar had geplaatst? Want in het register zie je niet wanneer een sleutel is gewijzigd. Na wat googelen zag ik wat ik moest doen: exporteer de sleutel als tekstbestand. Dan wordt een extra regel toegevoegd waarin staat wanneer die subsleutel is gewijzigd. Zo leer je nog eens wat,

In de uitwisselmap staat de install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter. En de programmamap, afkomstig van een virtuele WQ7 64 Pro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten