Zoeken in deze blog

woensdag 6 oktober 2021

2021.10.06_Audials TV Recorder 2021

Combineert zowel het kijken naar als het opnemen van TV-uitvoeringen en podcasts

Ruim 300 live streams van tv-zenders uit de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en andere landen staan tot uw beschikking. U mist geen uitzending meer en bent altijd goed geïnformeerd. Als u geïnteresseerd bent in een programma, neemt u het met één klik op. Vindt u meer livestreams, dan kunt u die handmatig toevoegen via een link.

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10; 1 GHz CPU; 2 GB RAM; 1 GB hard drive space for installation

Op 16 februari 2021 kregen we versie 2021, Op 31 juli 2020 versie 2020. Tijdens mijn sabbatical, dus voor mij is deze 32 bitter, die geen Nederlands kent, op 16-2-2021wat nieuws. De blog van vandaag is een bewerking van 16 februari.
De versie van 6-10-2021 heeft MicrosoftEdgeWebview2Setup.exe nodig. Die vindt u hier. Want het weggevertje kon het niet zelf installeren.

Net als op 27-01-2021, toen het radiobroertje werd weggegeven, is er geen sleutel nodig. Wel .NET. De setup.exe is een downloader. U moet zich aanmelden voor een account. Dat van januari is bruikbaar. Tijdens de installatie krijg ik de waarschuwing dat internet nodig is. Toeval dat de Wifi direct uitvalt? Het lijkt niet te werken in Sandboxie, dus zet ik het direct, onder supervisie van Soft Organizer op de D-schijf van de productielaptop. Tegelijkertijd maak ik een Cameyo portable op een ThinPC. Die is erg groot, bijna 700 MB. Ingepakt ruim 400 MB. 
Op 6-10-2021 lukte de Cameyo niet op een virtuele ThinPC, wel op een virtuele W7 64 Pro.

Ik kan niets testen, want mijn vrouw zit naast mij met haar eigen identieke laptop in haar koorrepetitie. Dus moet ik stil zijn. Ik zie wel wat zenders, die ik ook gewoon via KPN kan bekijken. Het Duitse nieuws is goed te volgen. En een oude Tatort eveneens. Nederlandse zenders zie ik nog niet.

In de uitwisselmap staat de install_and_download en de Cameyo portable.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten