Zoeken in deze blog

maandag 16 november 2020

2020.11.16_ThunderSoft Slideshow Factory 5.1.0.0

 Maak, bewerk, publiceer en beheer diavoorstellingen met afbeeldingen en videobestanden

ThunderSoft Slideshow Factory is een eenvoudig te gebruiken softwarepakket waarmee u diavoorstellingen kunt maken van uw foto's en videoclips. U kunt overgangseffecten, achtergrondmuziek, bijschriften, clip art, etc. toevoegen.

Met meer dan 70 verschillende geanimeerde sjablonen kunt u eenvoudig fotodiavoorstellingen maken en publiceren als MP4-video, Executable, SWF-film, Screen Saver, zelfs HTML5-video voor uw website.

ThunderSoft Studio biedt een speciale prijs (50% korting) voor GAOTD-gebruikers om een volledige versie van ThunderSoft Slideshow Factory en vele andere softwareproducten te krijgen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 2000/ XP/ Vista/ 7/ 8/ 10 (ik testte het op een virtuele W7 Starter)

Volgens TK is Flash een vereiste. Dat wordt lastig, want Flash verdwijnt eind dit jaar. maar hij twijfelt aan zijn conclusie.

Kent geen Nederlands. Levenslange licentie. Versie 5.0 kregen we op 21 april 2020. De installatie verliep soepel. De activatiegegevens staan in de readme en komen met een kleine aanpassing (G -> T) op twee plaatsen in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\FSF.ProjFile]
"use"=-
"res"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-21-995391681-378607733-4143658580-1000\Software\Classes\FSF.ProjFile]
"use"=-
"res"=-

Ik neem aan dat de eerste sleutel volstaat, maar heb dat niet getest. Als ik ze beide wis, heb ik weer de trial. Voeg ik ze toe, dan is het weggevertje geactiveerd. QED.

Volgens Nat mag u bij use ook uw eigen naam gebruiken.

Voor de zekerheid heb ik via de instellingen uitgevinkt dat het programma bij elke opstart naar nieuwe sjablonen zoekt. Want ik weet niet of u daarmee de licentie in gevaar brengt.

Op de handleidingenpagina zie ik die van het weggevertje niet staan. Het beperkte menu volstaat als u vaker zo'n programma hebt gebruikt. Dit kunt u ermee. Kijk eventueel naar deze voorbeelden.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten