Zoeken in deze blog

zaterdag 28 november 2020

2020.11.28_Cute Reminder Standard 2.6

 

Maak niet-vervelende herinneringen en beheer de bureaubladnotities met slechts één of twee muisklikken
Cute Reminder ondersteunt afspraken/taken, dagboeken, skins, audiobestanden (mp3, wma), afdrukken en meer.

De uitgebreide en schone gebruikersinterface zal u helpen om meer georganiseerd en ontspannen te zijn op uw werkplek.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10

De Oen van Dienst heeft de trial netjes ingepakt in Themida. Goed gedaan, jochie! Aan jou zal het niet liggen dat de klanten het weggevertje probleemloos kunnen installeren. 

We kregen deze versie ruim vijf jaar geleden ook al, op 23 februari 2015 (dus vóór de komst van Windows 10).  Ik was het totaal vergeten, dus zal ik het nooit hebben gebruikt. Ik heb een goed geheugen, ook voor mijn invallen en goede en minder goede ideeën. Toch handig als je op een zelf-bepaald moment ergens aan herinnerd met worden. Zoals vuilnisbak buiten zetten, broodbriefje in de bakkersbak doen etc.

32 Bitter. De installer kent Nederlands, het weggevertje zelf niet. Maar u kunt language.ini aanpassen. De user interface ziet er bejaard uit. De meeste onderdelen van de installer dragen als datum 10-9-2004. Het hoofdprogramma is gemaakt op 18 maart 2008, de handleiding op 26 juni 2006.

Het weggevertje draait als een proces.

De activatie wordt opgeslagen in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\CuteReminder\Keys]
"Key0"=-
"Key1"=-

Als ik deze sleutels verwijder, heb ik de trial terug. Voeg ik ze weer toe, dan is het weggevertje geactiveerd. Na installatie op een schone virtuele W7 64 Pro kon ik er het weggevertje mee activeren. QED.

Bij een test met de programmamap als semi-portable op de productiedesktop merk ik dat de activatie systeemgebonden is. Ik kan namelijk het weggevertje niet activeren met de tegistersleutel van de virtuele W7 64 Pro. Als ik de activatiesleutel met de hand invoer, merk ik dat Key1 anders is dan op de virtuele machine. U zult dus zelf uw versie moeten activeren.


In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro. De programmamap volstaat als semi-portable en heb ik daarom toegevoegd. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten