Zoeken in deze blog

woensdag 18 november 2020

2020.11.18_TwistedBrush Pro Studio 23.06

 

Geschikt voor alle vormen van beeldende digitale kunst

TwistedBrush Pro Studio is een programma voor digitale kunstenaars van elk niveau: van beginnend tot professioneel, met een sterke focus op natuurlijke mediaschilderkunst, fotobewerking en illustratieve stijlen.

TwistedBrush heeft meer dan 9000 penselen in meer dan 250 ArtSets en een optie voor penseelmontage! Om mee te gaan met de penseelmachine staat er een schat aan functies en hulpmiddelen tot uw beschikking zoals: 64-bits beeldbewerking, ondersteuning voor tekentabletten, een groot scala aan kleurenpaletten, lagen, maskers en ondersteuning voor transparantie, uitgebreide gereedschapsset, meer dan 200 beeldbewerkingsfilters, clips en veel handige functies!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10; 500MB disk space; 1024x768 minimum display resolution; 4GB RAM (8GB or more recommended)

Dezelfde (?) versie 23.06 kregen we op 21 april 2019. Op basis van het copyrightbericht schat ik dat het uit 2017 stamt. 32 Bitter. Kent geen Nederlands. Ingepakt in Themida. We krijgen een verouderde versie. De sleutel is niet bruikbaar op de nieuwste trial. Doet raar op zowel de virtuele W7 Starter als de virtuele W7 64 Pro: bij het opstarten verschijnt een keuzemenu voor bepaalde instellingen, dat ik niet wegkrijg. Niets voor mij.

De sleutel zie ik terug in het kleine tekstbestand ske.env, dat ik op twee plekken in de Cameyo aantref. Maar Discovery kan die in %Program Files% niet meer vinden:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Pixarra\TwistedBrush\data\ske.env

C:\Program Files\Pixarra\TwistedBrush\data\ske.env

In Sandboxie op de echte desktop doet het weggevertje het wat beter. Daar zie ik ske.env niet in de VirtualStore staan, alleen in Program Files. Als ik de naam verander in ske.env_oud, heb ik weer een trial. Geef ik het zijn eigen naam terug, dan is het weggevertje geactiveerd. QED. Bij de trial is er rechts bovenaan een menukeuze Buy. Na activatie is die keuze weg.

Voor de aardigheid een nieuwe zandbak aangemaakt met de naam van het weggevertje. Daarin Twisted Brush geïnstalleerd en vóór de eerste opstart de map C:\Program Files\Pixarra\TwistedBrush\data\ske.env van de testzandbak daarin gekopieerd. Daarna opgestart: keurig geactiveerd. ofwel QED.

Omdat ik toch aan het spelen ben, heb ik de gehele inhoud van die nieuwe zandbak gekopieerd naar de testmap op het bureaublad van de desktop. Dus buiten bereik van Sandboxie. Ook dan lijkt het weggevertje te werken als een semi-portable. Zelfs op de virtuele W7 64 Pro.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten