Zoeken in deze blog

woensdag 23 december 2020

2020.12.23_Ultimate eBook Converter 3.0.12.1028

Omzetten en ontsleutelen van eBooks gekocht van Amazon Kindle, Kobo, Sony enz.

Als de beste DRM-verwijderaar en eBook-omzetter kan Epubor Ultimate eBooks ontsleutelen en converteren gekocht van: Amazon Kindle, Kobo, Google Play, Smashwords, B&N, en ga zo maar door.
Ondersteunde invoer: AZW, KFX, AZW3, MOBI, EPUB, PDF, ACSM
Ondersteunde output: AZW3, MOBI, EPUB, PDF, TXT
Deze giveaway bevat een 1-jarige licentie voor de Windows versie.

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10; Interface languages support: English, Japanese, Spanish, Italian, French, Dutch, Portuguese, German, Catalan, Arabic.

Versie 3.0.12 werd weggegeven op 11 juli 2020. De licentie daarvan is dus nog niet verlopen. 
32 Bitter, kent Nederlands. De activatiegegevens (mailadres en sleutel) staan in de readme en zie ik terug in %AppData%, in het tekstbestand
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\.Ultimate\app_settings

De programmamap lijkt bruikbaar als semi-portable. 

Discovery laat me vandaag in de steek bij het maken van een bruikbare activate.msi. Discovery ziet wel waar de activatie wordt opgeslagen, maar diens activate.msi activeert het weggevertje niet op een schone virtuele machine. Toch staat de activatie wel in app_settings. Want als ik dat bestand, aangemaakt op een virtuele W7 Starter bewaar, kan ik het weggevertje bij herstart van de schone virtuele machine activeren door het app_settings-bestand handmatig te overschrijven met de bewaarde versie. QED. Dat bestand werkt niet alleen op de virtuele W7 Starter waar ik het heb aangemaakt, maar ook op de virtuele W7 64 Pro.

Zelf zal ik het niet gebruiken, want ik lees mijn ebooks tegenwoordig vrijwel uitsluitend op mijn iPad Pro met een app, afkomstig van Adobe. Nooit een probleem. Wel koop ik mijn ebooks gewoon on-line bij een Nederlandse boekhandel. Ook de engels-talige versie van het boek van Obama over zijn eerste vier jaar in het Witte Huis. Die versie "kostte" me €19,95. Niet echt, want ik had nog een boekenbon van €25, waar nu nog €5,05 op staat. Ook Revoluti van David Van Reybrouck over IndonesiĆ« kon ik op dezelfde manier kopen en lezen.

In de uitwisselmap staat een install_en_activate, de programmamap van de 32 bitter en een Cameyo portable, gemaakt op een W7 64 Pro.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten