Zoeken in deze blog

zaterdag 26 december 2020

2020.12.26_PDF Multitool for Business 11.3.2.4010

Gemakkelijk te gebruiken en krachtige conversie suite

PDF Multitool is een multifunctioneel hulpmiddel dat PDF naar CSV, PDF naar XML, PDF naar XLS, PDF naar HTML conversie mogelijk maakt.

Het zet ook PDF-bestanden om in afbeeldingsformaten, leest gescande en beschadigde tekst en tekst uit afbeeldingen (OCR), zoekt naar reguliere uitdrukkingen en tabellen in het PDF-document. U kunt de bijgevoegde bestanden en meerdere gegevens extraheren en ook PDF-documenten afdrukken. Het is een prachtig hulpmiddel voor dagelijks gebruik!

Gebruik de activeringssleutel om uw registratie mogelijk te maken en het programma voor zakelijke doeleinden uit te voeren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 10

Versie 11.1 werd weggegeven op 21 juni 2020. Die heb ik niet bekeken. Vandaag een 32 bitter, die geen Nederlands kent. De sleutel staat in de readme. De gebruikersnaam mag u zelf kiezen. Themida. Discovery ziet de activatie niet, ik wel, in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Bytescout\Bytescout PDF Multitool]
"LN"=de door u gekozen aan, ik gebruik altijd Giveawayoftheday
"LK"=de sleutel uit de readme

Bij een snelle test valt het door de mand. Ik heb een pdf van een begroting, met de cijfers in tabellen. Maar die tabellen ziet het weggevertje niet, alleen de spaarzame tekstregels.

Ik zal het later nog eens testen op een pdf met gedownloade mutaties van een bank. Mijn boekhoudspreadsheet verwacht een csv.


De handleidingen.

Voor wie het zelf wil proberen: in de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten