Zoeken in deze blog

woensdag 30 december 2020

2020.12.30_Fast Browser Cleaner 2.1.1.4

Een veilige manier om uw webbrowsers schoon te maken voor snel en veilig surfen op het internet.

Fast Browser Cleaner is software om ongewenste addons, extensies, opgeslagen onbeschermde wachtwoorden, creditcards, cookies, geschiedenis, tijdelijke bestanden en zoekmachines schoon te maken.

U kunt ook de startpagina, de startpagina en de standaard zoekmachine van de browser wijzigen.

Verwijdert adware zoals MyStartSearch, Wazam, HealthAlert, ReleventKnowledge, SweetIm, Babylon, de meeste van de toolbars of conduit, GameDesktop,YesSearches,de meeste van de toolbars van MyWay(Ask,Mindspark) enz.

Fast Browser Cleaner (FBC) is software die een veilige manier biedt om uw webbrowsers schoon te maken voor snel en veilig surfen op het internet. FBC kan ongewenste addons, extensies, opgeslagen onbeschermde wachtwoorden, creditcards, cookies, browsegeschiedenis, tijdelijke internetbestanden en zoekmachines opschonen. U kunt ook de opstartinstelling van de browser, de startpagina, de startpagina en de standaard zoekmachine wijzigen/resetten. FBC werkt momenteel op Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox en Opera.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

De beschrijving treedt in herhalingen: ik heb ze maar laten staan, om u te laten zien hoe slordig te zijn. Verder kan het niet overweg met Edge??? Ook niet nu het nieuwe Edge een slimmere kloon is van Chrome? De licentie is maar een jaar geldig en de vorige versie werd veel langer geleden weggegeven: op 18 september 2018. Het kent Nederlands. U moet zelf een sleutel aanvragen met een werkend mailadres. 33Mail werd niet bezorgd, de plustruc lijkt ook niet te werken, 10 Minute Mail wel. Per mailadres een andere sleutel. De activatie komt in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\FastPcTools\Fast Browser Cleaner]
"Data"=-

Ik kon er de programmamapversie mee activeren: QED. Maar die voldeed toch niet echt. De Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter doet het met wat protesten op mijn W10 64 Home desktop. Ten opzichte van CCleaner zie ik als voordeel dat je per bestand kan aangeven of je het wilt wissen, of niet. Maar zelf heb ik te weinig kennis om te zien welke bestanden ik zal wissen en welke ik zal laten staan. Ik ga het niet gebruiken. Al was het maar omdat ik Edge steeds mee aan het gebruiken ben. Chrome en FireFox gebruik ik alleen nog maar als Portable Apps.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter. Pruttelt wel bij opstarten, maar gewoon negeren.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten