Zoeken in deze blog

maandag 11 januari 2021

2021.01.11_Easy Foto 1.12

Elke foto kan worden verbeterd

Hoe vaak heeft u gewenst dat je een partner had om over uw schouder te kijken en te helpen bij het beoordelen van een individuele foto? Easy Foto is hiervoor de perfecte partner. Tijdens de beeldanalyse beoordeelt het programma de fototechnische kwaliteiten van uw foto op een brutale, eerlijke en wiskundig competente manier zonder gevoeligheden.

Gemakkelijk betere foto's maken - daar staat de naam Easy Foto voor! Geen toeters en bellen, geen fotografiejargon. Gewoon mooiere foto's voor iedereen die niet met fotobewerking bezig wil zijn.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Minimum: Windows 7/ 8/ 10, 32 Bit, processor Core Duo, 2 GB free memory, 2 GB HDD, screen resolution 1.280 x 1.024 pixels, graphic card: DirectX-9-compatible, 128 MB, 32 Bit colour depth

Volgens mij kregen we dit nog niet eerder. U moet uw eigen sleutel aanvragen. Ik gebruikte 33Mail, want op 10 Minute mail kreeg ik niets binnen. En Franzis wil nog al eens spammen. Kent geen Nederlands. Ze gebruiken een eigen wrapper. Maar knullig, want als u uw user ID en sleutel heeft ingevuld, vindt u het uitgepakte 70723-9_Easy Foto_winen.exe gewoon in de %Temp%-map. Na installatie moet u de sleutel bij eerste opstart nogmaals invullen. De activatie komt in het register, in 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Franzis\Easy Foto]
"mt66_settings"=-

Als ik de sleutel wis, heb ik weer een trial. Voeg ik het toe, dan is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

Op een 64 bitter krijgt u de 64 bits versie, op een 32 bitter de 32 bits editie. En de registersubsleutel, die de activatie bevat, is op de 32 bitter anders dan op de 64 bitter. Dus bewaar ik beide.

De programmamap blijkt bruikbaar als semi-portable. Moooi meegenomen.

Ik ben dol op het verzamelen van dit soort software, als gebruik ik het te weinig. Een aandachtspuntje: toen ik een testfoto wilde opslaan, kwam de nieuwe naam niet als bestandsnaam, maar als titel in de foto te staan. Bij opslag wordt de bestaande naam gebruikt, maar die kon ik gelukkig op tijd aanpassen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate met beide activate.reg's, een Cameyo 64 bits portable en de programmamap van de 32 bitter. Die doet het niet op de 64 bitter. En helaas ook niet op de oorsponkelijke 32 bitter...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten