Zoeken in deze blog

donderdag 21 januari 2021

2021.01.21_Vidmore DVD Creator 1.0.22

Maak DVD of Blu-ray disc/map/ISO bestanden van bijna elk videobestand

Vidmore DVD Creator is een makkelijk te gebruiken DVD & Blu-ray brandtool voor Windows waarmee u DVD of Blu-ray disc/map/ISO bestand kunt maken van bijna elk videobestand met originele kwaliteit, zoals MP4 naar DVD, M2TS naar DVD, AVI naar DVD, en meer. Deze krachtige DVD brander biedt een aantal gratis sjablonen om uw DVD menu te personaliseren. Wat meer is, kunt u gemakkelijk handmatig en automatisch hoofdstukken invoegen in lange video. Als een professioneel DVD/Blu-ray maak programma, komt het ook met een ingebouwde speler die een real-time preview biedt om ervoor te zorgen dat de DVD/Blu-ray afspelen er net zo goed uit zou zien als de originele video, en een ingebouwde editor waarmee u de geïmporteerde video's onderweg kunt bewerken. U kunt een video trimmen/snijden, speciale video-effecten toevoegen, de video roteren of spiegelen, ondertitels of watermerken toevoegen, en meer om uw meesterwerk te creëren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10 (x32)

Op 7 juli 2020 kregen we versie 1.0.12, dus was de beperkte licentieduur van één jaar niet zo erg. Kent geen Nederlands. 32 Bitter. In de readme een link om uw sleutel aan te vragen. Ik gebruik 33Mail, dus vroeg ik er voor de zekerheid vier aan. Die komen vlot per mail. Als ik gespamd zou worden is één klik voldoende om de doorzending naar mijn echte mailadres te blokkeren.
De activatie komt in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Vidmore\Vidmore DVD Creator\Register]
"UserEMail"=-
"Code"=-
"LastCode"=-
"LastUserEMail"=-

Gebruik niet uw eigen mailadres, want die wordt niet geslikt. laat gewoon de tekst GOTD Promotion staan, zoals vaker bij deze en andere aanbieders.

Zet voor de zekerheid ook het zoeken naar updates uit. Dat kan via het menu, maar ook met deze registersleutel:

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Vidmore\Vidmore DVD Creator\Update]
"AutoEnabled"="false"

Ik kan me nog goed herinneren dat een goede collega vele, vele jaren geleden een programma kocht om elke MS-DOS schijf te klonen. En hij was wel zo vriendelijk om mij een kopie te geven. Maar tegenwoordig heb ik dat spul niet meer nodig. Er is zoveel freeware ...

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op de nieuwe W10 64 Pro virtuele machine.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten