Zoeken in deze blog

zaterdag 22 mei 2021

2021.05.22_Task Manager 20|20

 Beheer en volg eenvoudig alle taken, projecten en opdrachten waar uw team aan werkt

Gebruik Orbisoft's nieuwste bekroonde Task Manager 20|20(tm) business task management software om georganiseerd te werken en moeiteloos alle opdtrachten en taken van uw team te beheren. Task Manager 20|20 kan persoonlijk of in teamverband worden gebruikt voor het bijhouden van persoonlijke en gedeelde taken, klussen (inclusief klussen bij klanten) en projecten.

Krijg snel een overzicht van al uw taken, voorkom dat u deadlines mist, breng werkdruk automatisch in balans en voorspel knelpunten en rustige tijden.

Voorbeelden van rapporten zijn: taken gerangschikt op deadline of ontvangen datum, taken per teamlid, taken die momenteel te laat zijn, taken die vandaag moeten worden uitgevoerd, tijdsbudgetten voor taken, workflowtrends, taartdiagrammen voor tijdtoewijzing, hoofd- en subtaken, en nog veel meer. Eenvoudige gegevensinvoer zorgt voor minimale tijd besteed aan het registreren en afsluiten van taken. Het analyseren van taakstatistieken en werktrends is snel en eenvoudig met ingebouwde analyses. Pas velden, sjablonen en rapporten aan terwijl een grote verscheidenheid hiervan al is ingebouwd.

Aanpasbare e-mailherinneringen, veld-, programma- en tabelbeveiliging, ActiveX-velden, automatisch plannen, automatisch opzoeken en vele andere geavanceerde functies zijn beschikbaar.

Let op: het programma bevat EEN levenslange client computer licentie, voor thuisgebruik of zakelijk/bedrijfsgebruik (één per organisatie).

SysteemeisenWindows XP/ Vista/ 7/ 8/ 10

We kregen dit al vaker. Voor het eerst op 12 december 2016. Van de versie van 17 augustus 2017 heb ik nog een zelf-gemaakte portable en een msi-installer. Gelukkig maar, want het weggevertje van vandaag krijg ik niet geïnstalleerd. Noch op een virtuele ThinPC, noch op een virtuele W7 64 Pro en ook niet op een virtuele test-versie van Windows 10 64 LTSC, een versie die helaas voor gewone stervelingen onbereikbaar is. Helaas, want het is een schone versie, ontdaan van onzinnige extra's voor de kleuterschool. Daar heb ik nooit op gezeten, dus kan ik er niets mee. Ik ging pas naar school toen ik ruim zes jaar oud was. Het enige wat ik me van de eerste klas van de katholieke broederschool kan herinneren, zijn de slagen met de liniaal op mijn linkerhand. Want ik ben linkshandig en in die tijd moest je rechts schrijven. Dat is gelukt. En ik eet tegenwoordig ook rechts, behalve soep...

U heeft geen sleutel nodig, gewoon inloggen met de naam SiteAdmin en niets invullen in het wachtwoordveld. Uitleg van de maker. En de antwoorden op de frequently asked questions.

Ingepakt in Themida. En het uitpakken lukt niet goed. Er staat wel iets in %Temp%, maar dat werkt niet. Gelukkig heb ik dus de versie uit 2017 nog.

Het weggevertje zelf zal ik nooit gebruiken. Ik heb een eigen licentie van MS Projects. En ik ben handig genoeg om in Excel te bouwen, wat ik aan projectmanagerstools nodig heb. 

In de uitwisselmap staat nog steeds de installer en portable, met de datum 20160815. Onze 71-ste Bevrijdingsdag. Op die dag wist ik al een maand dat ik een agressieve vorm van kanker had, maar nog niet of die behandeld kon worden. Dat hoorde ik pas eind november. Gelukkig lijken de 35 dagelijkse bestralingen en de twee jaar durende hormoonbehandeling blijvend effect gehad te hebben. Maar zekerheid heb je nooit in dit aardse leven.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten