Zoeken in deze blog

dinsdag 27 juli 2021

2021.07.27_Tipard HD Video Converter 9.2

 Converteer elke video naar MP4, AVI, MOV, M4V, WAV, MKV, FLV, WMV en andere algemene video formats

Tipard HD Video Converter kan elke video converteren naar MP4, AVI, MOV, M4V, WAV, MKV, FLV, WMV en andere algemene video's. Bovendien kan het 4K Ultra HD- en 1080p HD-videobestanden converteren naar uw behoefte. Tevens kunt u audio extraheren uit uw video en converteren naar MP3, FLAC, WAV, WMA, MP2, AAC, AC3 en ga zo maar door. Afgezien van dat, deze Video Converter software NVIDIA CUDA-technologie ondersteunt om uw conversie snelheid te versnellen. Trouwens, het stelt u in staat om video lengte trimmen en video richting roteren.

Belangrijkste functies en kenmerken:
1. Converteer 4K UHD en 1080p HD elke gangbare video zoals MP4, AVI, MOV, M4V, MKV, WMV, FLV, TS, MTS, enz. tot 300+ formaten.
2. 2. Converteer video's naar populaire audiobestanden zoals MP3, MP2, M4A, FLAC, WAV, WMA, ALAC, AAC, AC3 en meer.
3. 3. Ondersteuning voor het converteren van video's naar video-indelingen die compatibel zijn met digitale apparaten, en u kunt geconverteerde video's afspelen op iPhone (12 inbegrepen), Samsung Galaxy Note, HTC, enzovoort.
4. 4. Roteer of flip videorichting zoals 90 met de klok mee / tegen de klok in of horizontale flip / verticale flip.
5. 5. Clip, crop en voeg watermerk toe aan video, en pas de helderheid, verzadiging en contrast van de video aan.

Systeemeisen: Windows XP/ 7/ 8/ 10

Versie 9.2.32 kregen we op 24 februari 2021.  Een licentieduur van een jaar is dus geen probleem. Vandaag dus de HD-versie. Geen Nederlands. In de readme staat een link om zelf uw sleutel aan te vragen met een werkend mailadres. 33Mail is OK. Voor de zekerheid vroeg ik er een paar aan. Op de site las ik dat mensen die de versie van begin van het jaar hadden, het weggevertje van vandaag niet geactiveerd kregen. Tja ... Misschien moeten ze mijn DEactivate.reg eens proberen. Of hem zelf maken door de tekst hieronder te kopiëren.

De activatie komt op twee plaatsen in het register:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Tipard Studio\Tipard HD Video Converter\Register]
"UserEMail"=-
"Code"=-
"LastCode"=-
"LastUserEMail"=-

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Tipard Studio\common\4013]
"isRegistered"=-
"email"=-
"code"=-

Gebruik niet uw eigen mailadres, maar het vóóringevulde.

Ik kreeg laatst een video, gemaakt van drie 8 mm filmpjes. Die moet ik daarom in drieën splitsen en omzetten. Als ik me verveel, zal ik eens kijken of ik dat met het weggevertje kan doen. Ik zal daar de Cameyo portable voor gebruiken.


Die vind u op de uitlegpagina.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro. Mijn favoriet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten