Zoeken in deze blog

vrijdag 21 augustus 2020

2020.08.20_1000+ High-Resolution Backgrounds Bundle

 

1000+ High-Resolution Backgrounds Bundle

weggevertje van donderdag 20 augustus 2020

Meer dan 1.000 achtergrondplaatjes in hoge resolutie
Maak geweldige ontwerpen die niet alleen de aandacht van iedereen zullen trekken, maar die u in staat stellen om met uw verbeelding te werken aan iets speels en cools.
Gebruik ze voor merkwerk, drukwerk en nog veel meer. Breng een authentieke belevenis aan uw afbeeldingen.

Alles bij elkaar een kleine 3 GB: het downloaden zal dus veel tijd kosten. Het staat in mijn uitwisselmap.

Misschien kan ik het gebruiken als achtergrond tijdens Skypegesprekken. Ik heb elke week een Skypegesprek met vrienden die ik vanwege Corona niet in levende lijve kan ontmoeten. Ik gebruik dan een foto als achtergrond, zodat ik de kamer niet hoef op te ruimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten