Zoeken in deze blog

zaterdag 29 augustus 2020

waardevolle en leerzame progs !

Wat weer een juweeltjes van progs, krypteller,  en dan de uitleg, tips (en waarschuwingen soms) er bij. Heel veel dank ! 



Een van mijn grote hobby's is en blijft fotografie, maar 'k heb vroeger veel gefilmd. Zodoende maak ik steevast een flink aantal foto's van een onderwerp om er een fotoslideshow, youtube o.i.d. van te kunnen maken. 
Vandaar mijn enthousiasme. Zou vaker willen reageren, maar wil ook graag andere geïnteresseerden alle ruimte geven om te reageren !  Hopelijk gaat die gewoonte ook in dit nieuwe blog ontstaan.... 👦👧👨👩👪😆 . 


3 opmerkingen:

  1. Als ik een fotobewerkingsprogramma zie, zal ik mijn best doen de tijd vrij te maken om er aandacht aan te geven. Bedankt voor de vriendelijke woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, maak mijn verslaving niet nóg erger ! Maar ja, 't blijft leuk om de diverse werkwijzen met elkaar te vergelijken. En soms krijg ik er nieuwe ideeën door.

      Verwijderen
    2. PS. In ernst: omdat ik al vele jaren alles op fotogebied hier heb gevolgd, stel ik voor dat ik u er via uw mailadres even om vraag, mocht ik iets op fotobewerkgebied graag toegelicht zien. U hebt het tenslotte al druk genoeg.

      Verwijderen