Zoeken in deze blog

woensdag 19 augustus 2020

2020.08.19_Capture Boss 3.2.3

 

Capture Boss 3.2.3

Eerste weggevertje van woensdag 19 augustus 2020

Capture Boss neemt elke video en audio op uw computer op. Dat zit tegenwoordig standaard in Windows 10.

Als u het kunt zien of horen kunt u een kopie van hoge kwaliteit vastleggen met Capture Boss. Capture Boss neemt het computerscherm, de webcam, de TV-tuner, de camcorders, de DVR's, de microfoon, de externe apparaten die op de line-in zijn aangesloten en het geluid dat u hoort op. U kunt bewerken wat u opneemt. Capture Boss heeft het laatste geheugen voor elke taak die u wilt herhalen, zodat u nooit twee keer een taak hoeft te configureren. Capture Boss is -  volgens de maker - de meest complete capture-oplossing die u kunt vinden.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Zelf gebruik ik FastoneCapture, waarvoor ik ooit €20 betaalde. Met die licentie kon ik het op elk van mijn Windows machines installeren. Ik ga het dus niet testen.

PCWinSoft - daar krijg ik kippenvel van. Ik krijg veel mails van ze. Als ik aanklik dat ik geen mails wil krijgen, krijg ik er extra veel. Daarom ben ik blij dat dit weggevertje geen sleutel nodig heeft.

Op de Engelstalige site zijn ze erg kritisch. Voor wie ermee wil spelen: zie de uitwisselmap.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten