Zoeken in deze blog

woensdag 29 juli 2020

2020.07.29_Bitwar PDF Converter 3.5.2

Uitlenertje voor een jaar van 29 juli 2020

Bitwar PDF Converter 3.5.2 Giveaway
 Bitwar PDF Converter is een snelle en betrouwbare PDF-converter voor Windows gebruikers. Het helpt bij het converteren van PDF-documenten naar verschillende bestandsformaten, zoals PDF naar Word, PDF naar Excel, PDF naar PPT, PDF naar afbeelding, PDF naar HTML, PDF naar Flash, etc. in slechts een paar klikken.
Bovendien kan het Office-bestanden, afbeeldingen en CAD-bestanden omzetten naar PDF-documenten. Alle conversies worden lokaal uitgevoerd, zodat u uw documenten kunt beveiligen zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het blootleggen van uw gegevens.

Batch All-in-One PDF-tools voor Windows
1.  Converteer van PDF: 2. Converteer PDF-bestanden naar DOCX, XLXS, PPTX, RTF, WPS, BMP, JPG, PNG, GIF, TIF, TXT, HTML
2. Converteer naar PDF: Converteer DOC, DOCX, WPS, XLS, XLSX, ET, PPT, PPTX, DPS, BMP, JPG, JPEG, PNG, GIF, TIF, TIFF, CAD naar PDF-bestanden.
3. Vergrendelen/ontgrendelen PDF:
4.Andere PDF-gereedschappen: Splitsen/opnemen PDF, samenvoegen PDF, comprimeren PDF

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Een levenslange licentie kost vandaag met de kortingsbon 65OFF €11,46. Lijkt zijn geld waard, als u vaak digitale pdf's naar een Office document wilt omzetten. Het kent geen OCR. Na wat nadenken en een aantal tests met eigen en andermans pdf's heb ik een levenslange licentie gekocht.

Ik was niet van plan hier geen herbruikbaar iets van te maken, want het is geen weggevertje, maar een uitlenertje voor een jaar. Maar omdat het toch wel nuttig lijkt, heb ik op een virtuele ThinPC (een gestripte W7 32, zoals die in kassa's wordt gebruikt) een portable gemaakt en in de uitwisselmap gezet. U weet het: u krijgt alleen toegang tot de uitwisselmap als u daar per mail om vraagt, belooft de link en het wachtwoord niet aan derden ter beschikking te stellen en het goedvindt als ik uw mailadres bewaar om u te melden wanneer de link/het wachtwoord wijzigen.

Bij registratie moet u een mailadres opgeven. Ik gaf op: bitwar@bitwar.com en dat werd in dank als gebruikersnaam aanvaard. Pas daarna kon ik de sleutel invoeren. Die komt volgens Discovery in het register:

HKEY_USERS\S-1-5-21-2218643106-3291816493-969445361-1001\Software\DLPdf2Word_Multi
    CheckNet
    memid


Als ik token leeg maak, heb ik weer een trial. Als ik het daarna opstart, moet ik me weer aanmelden. Ik voer in 'bitwar@bitwar.com' en krijg de foutmelding: 'Sorry user already existed'. Tja, niet iedereen heeft opgelet tijdens de Engelse les. Maar bitwar2@bitwar.com is prima en ik kom op de bestelpagina. Zet ik token weer terug en herstart ik, dan is bitwar@bitwar.com weer de VIP. Zijn subsprition (ja, dat staat er echt!) loopt precies een jaar.

Ik testte op een virtuele W7 64 Pro. Ik bewaarde bovenstaande registersleutel en testte vervolgens op een virtuele ThinPC. Vóór de eerste opstart voerde ik de bewaarde registersleutel in door dubbelklikken. Daarna het uitlenertje opgestart. En ja hoor: bitwar@bitwar.com is de VIP en mag het een jaar gebruiken. QED.

De Cameyo doet het niet. Maar het programma zelf draait prima in Sandboxie op de W10 productiedesktop. En geactiveerd met bovenstaande sleutel. Ook op een virtuele ThinPC kan ik het activeren met de bewaarde registersleutel. Nogmaals QED.


Als ik het test op 25 Google Search Hacks to Make Life Easier, ben ik best tevreden met het resultaat:


Nu "snel" daarvoor in aanmerking komende pdf's bewerkbaar maken. U heeft een jaar de tijd. Mijn licentie van €11,46 is levenslang geldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten