Zoeken in deze blog

dinsdag 28 juli 2020

2020.07.28_Gmail to Outlook Transfer 5.4.0.5

Op 28-7-2020 een licentie voor een jaar, dus geen weggevertje

Gmail to Outlook Transfer 5.4.0.5 Giveaway
 Gmail to Outlook Transfer is een uitgebreid hulpmiddel voor de snelle, volledige en nauwkeurige conversie van Gmail-berichtenarchieven naar Outlook. Het product is gebaseerd op een aantal eigen technologieën en biedt een ongeëvenaard niveau van snelheid en betrouwbaarheid, waardoor gebruikers de inhoud van hun online mailboxen direct naar Outlook kunnen converteren. Het gereedschap is compatibel met alle belangrijke versies van Windows en Outlook en vereist geen ervaring met dergelijke software.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Omdat de licentie maar een jaar is, test ik het niet. Het lijkt flauwekul, want ik kan in mijn Outlook van MS Office gewoon een Gmail-account aanmaken en inlezen. Mar Microsoft gebruikt de naam Outlook tegenwoordig ook voor een web mailclient, Zouden ze dat bedoelen? Hoe dan ook: a) ik heb het niet nodig en b) ik test geen weggevertjes met een beperkte licentieduur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten