Zoeken in deze blog

maandag 27 juli 2020

2020.07.27_DMclone 1.0 (Win&Mac)

Weggevertje van 27-7-2020

DMclone 1.0 (Win&Mac) Giveaway
Efficiënte software voor het klonen van schijven
DMclone voor Windows is een van de beste software voor het klonen van schijven. Het kan u helpen om HDD, SSD, geheugenkaart, USB-stick, etc. veilig en gemakkelijk te klonen van de ene locatie naar de andere. U kunt het ook gebruiken om u te helpen de oude harde schijf te upgraden naar een nieuwe zonder dat u het Windows OS opnieuw hoeft te installeren.

Partitie Kloonmodus
De kloneringsmodus op partitieniveau. Kloon een harde schijf partitie naar een nieuwe harde schijf partitie of apparaat of kloon gegevens van extern apparaat naar uw harde schijf partitie.

Schijfklonermodus
De disk-level disk cloning modus. Deze modus kan u helpen bij het eenvoudig klonen van een hele harde schijf naar een andere harde schijf of een extern apparaat of bij het klonen van gegevens van een extern apparaat naar uw harde schijf.

Waarom heeft u DMclone nodig voor Windows?
DMclone for Windows is 100% veilige software voor het klonen van schijven. Het ondersteunt het klonen van elk type harde schijf of verwijderbaar opslagapparaat.

Betrouwbare oplossing voor het klonen van schijven
Eenvoudig uw harde schijf upgraden
Gemakkelijke Data Backup Software
Oude schijf veilig vervangen door SSD

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) 

32 Bitter. Installatie getest op een virtuele ThinPC (gestripte W7 Home) en op een virtuele W7 64 Pro. De activatie komt in dezelfde map als het programma zelf. het staat in het tekstbestand Configure.dat. De inhoud daarvan is:

[register]
sn=ZFZI******4CQ

DMclone for Windows

Het plaatje gevonden bij de leverancier.
In de uitwisselmap staat de install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op de virtuele W7 64 Pro.

Ik heb een paar maanden geleden via BitsDuJour vergelijkbare betaalde software van een andere leverancier gekocht om de HD van mijn laptop te klonen on daarmee mijn kreupele Paradigit desktop nieuw leven in te blazen. Dus komt het voor mij als mosterd na de maaltijd.


Zie ook het commentaar van mikiem2

2 opmerkingen:

  1. Hallo. Krypteller.
    Je hebt het hierboven over de uitwisselmap.
    Is er een nieuwe? dan zou ik graag daar toegang tot krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is de oude uitwisselmap, maar met een nieuwe toegangslink met wachtwoord. Daar moet je per mail om vragen en beloven link en wachtwoord niet aan derden door te geven, ergens te posten, oid. Je mailadres bewaar ik in een bestandje, zodat ik weet wie ik toegang heb gegeven en wie ik moet mailen als ik bijvoorbeeld de link en het wachtwoord aanpas.

    BeantwoordenVerwijderen