Zoeken in deze blog

zondag 4 oktober 2020

2020.10.04_Watermarking Pro Personal 3.2.1.680

Beveilig uw foto's tegen ongeoorloofd gebruik

Watermerk PRO bespaart u tijd en maakt mooie watermerken voor u. Er zijn meerdere watermerken beschikbaar. U kunt macro's in het programma gebruiken.
U kunt ook eenvoudig watermerken toevoegen aan GIF-afbeeldingen en een voorbeeld geven van de wijzigingen die u hebt aangebracht. De uitvoerafbeelding heeft een goede kwaliteit en textuur. U zult genieten van het resultaat. Verschillende stijlen en posities van watermerken zijn klaar om te worden gebruikt. Er is geen andere software nodig.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Versie 3.2.1.680 kregen we op 2 maart 2020.
Systeemeisen: Windows Vista/ 7/ 8/ 10; 50 MB vrije ruimte (met zo weinig vrije ruimte draait Windows 10 niet meer), Windows Media Player en  .NET Framework.

Alleen de installer kent Nederlands. Ingepakt in Themida. 32 Bitter. De trial is niet te activeren met de sleutel in de Readme. De activatie komt op twee plaatsen in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Bytescout\Watermarking PRO]
"Key"="DC24-******-18B"
"Username"="Personal License"

[HKEY_USERS\S-1-5-21-995391681-378607733-4143658580-1000\Software\Bytescout\Watermarking PRO]
"Key"="DC24-******-18B"
"Username"="Personal License"

As ik deze sleutels weghaal, heb ik weer een niet-geactiveerde versie. Zet ik de bewaarde sleutels terug, dan is het programma geactiveerd. QED.

De kritieken op de site van Giveawayoftheday zijn niet mals. Voor mij voldoende reden om mijn tijd er niet aan te voldoen. Als ik foto's op internet zet, mag iedereen die kopiƫren. Want ik verdien er geen geld mee. Een beroepsfotograaf zal betere tools hebben.

Voor de liefhebber staat er een install_and_activate en een Cameyo portable in de uitwisselmap.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten