Zoeken in deze blog

zondag 11 oktober 2020

2020.10.11_ThunderSoft Video to HTML5 Converter 3.1

 

Zet video om naar  HTM

 ThunderSoft Video to HTML5 Converter is een professionele omzetter voor de conversie van videobestanden naar HTML5. De output ondersteunt alle grote webbrowsers: IE, Firefox, Apple Safari, Chrome, Opera, en kan worden bekeken op een  iPad en iPhone.
 
 Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10

We kregen dit eerder op 3 april 2020. Ik weet nog niet of ik het ooit zal gebruiken, want ik zet geen video's op een website, maar je weet maar nooit. FLASH verdwijnt namelijk binnenkort.

De activatie zie ik op twee plaatsen in het geheugen:
 
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\V2H.ProjFile]
"use"="Tiveawayoftheday"
"res"="TA6F*******8005"

[HKEY_USERS\S-1-5-21-995391681-378607733-4143658580-1000_Classes\V2H.ProjFile]
"use"="Tiveawayoftheday"
"res"=""TA6F*******8005"
Zoald vaker bij deze aanbieder, wordt de eerste letter van de gebruikersnaam gewijzigd in een T.
De broncode van activate.msi die Discovery maakte, toont aan dat de eerste sleutel volstaat:

<CreateValues>
<Value Target="HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\V2H.ProjFile" Value="res" Type="REG_SZ">TA6F*******8005</Value>
<Value Target="HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\V2H.ProjFile" Value="use" Type="REG_SZ">Tiveawayoftheday</Value>
</CreateValues>

En inderdaad: als ik de beide subsleutels verwijder, heb ik een trial. Zet ik alleen de eerste terug, dan is het weggevertje geactiveerd. QED.
 
De sleutel werkt niet op de trial.
 
 
In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten