Zoeken in deze blog

woensdag 7 oktober 2020

2020.10.07_File Sharing Pro 3.1.2

Deel uw bestanden veilig met elke webbrowser op elk apparaat 

File Sharing Pro is veilige software voor het delen van bestanden die gebruik maakt van native besturingssysteembestandsdeling en een professionele webserver voor u om uw bestanden veilig te delen met behulp van een webbrowser op elk apparaat.

File Sharing Pro voor het delen van bestanden vereist alleen dat u een poort forward op uw router instelt. Daarna bent u klaar om documenten, foto's, video's en muziek veilig te delen via het internet met uw contactpersonen.

File Sharing Pro Windows-bestandsserver en mac-bestandsserver publiceert een veilige website waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met elk apparaat en elke webbrowser. Na succesvol te zijn ingelogd, kunnen gebruikers bladeren en afbeeldingen, video's, muziek en documenten downloaden, en kunnen gebruikers bestanden uploaden.

File Sharing Pro ondersteunt grote bestandsgroottes voor zowel downloaden als uploaden. Met File Sharing Pro zijn er geen derde partijen betrokken en zijn er geen privacyproblemen. Als u gevoelige bestanden privé wilt houden, is File Sharing Pro uw budgetvriendelijke softwareoplossing voor het delen van bestanden.

Belangrijkste kenmerken:

1. Professionele webserver die werkt met authenticatie van het besturingssysteem om uw bestanden te publiceren en te beschermen.
2. Gebruiksvriendelijke gebruikersinterface.
3. Web server ondersteuning voor 100+ over mime types.
4. Ondersteuning voor grote bestanden.
5. Steun voor cliëntdossier het uploaden.

Extra Eigenschappen:
1. Mogelijkheid om de pagina's toe te wijzen die een gebruiker mag bezoeken.
2. Mogelijkheid om uitvoerbare bestanden te delen.

Als u op zoek bent naar het delen van bestanden via het internet met volledige beveiliging via een gewone browser, dan is File Sharing Pro zeker de beste optie die u speciaal voor deze prijsklasse heeft.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10

Kent Nederlands. 32 Bitter. Nog niet eerder weggegeven door de Braziliaanse PCWinSoft. Geen licentiesleutel nodig. Ik zag niet zo gauw hoe ik het zoeken naar updates blijvend kan uitschakelen. De Cameyo doet het niet. Dus testte ik het in Sandboxie. Dat lijkt goed te gaan, maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Standaard gebruikt het mijn eigen IP-adres, maar dat is aan te passen. De helpfunctie is in het Engels. 

Mijn vrouw vroeg mij de verlengkabel van de TV in de voorkamer weg te halen, omdat het parket een beurt gaat krijgen. Per ongeluk schakelde ik de router even uit. Dus raakte de desktop op de eerste verdieping de WiFi-verbinding kwijt. Daardoor ontdekte ik dat de installatie alleen lukt als er een werkende internetverbinding is. Kennelijk wordt bij grote broer Grande Irmão in Brazilië gemeld dat ik het wil installeren. Ergens logisch, want omdat er geen sleutel nodig is, moet op een andere manier worden vastgesteld dat het 24-uurs weggeefvenster nog niet voorbij is.

Ik moet nog eens nadenken of ik het wil gebruiken. Mijn alternatief is bestanden gratis te delen via DropBox: dat doe ik al jaren met de uitwisselmap en de familiemap. Dat werkt ook als mijn desktop uit staat. Ik heb sinds kort de gewoonte om deze nieuwe W10 desktop te laten slapen als ik voor meer dan een paar minuten wegloop van mijn bureau. En mijn klanten kunnen niet bedoeld of onbedoeld inbreken op mijn PC, of daar iets verzieken.

Wel heb ik het in twee Sandboxie's gezet: in GAOD_apps en in een eigen zandbak. Die laatste heb ik ook in een niet-gedeelde map in mijn DropBox gezet. Als backup.

In de uitwisselmap staat de install_and_activate. Het zou me niet verbazen als die na morgenochtend 10:00 uur niet meer te installeren is. Mocht ik dat merken, dan haal ik hem weg.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten