Zoeken in deze blog

dinsdag 6 oktober 2020

2020.10.06_Leawo DVD Ripper 8.3.0.2

DVD omzetten naar Video/Audio in meer dan 180 formaten

Let op: Leawo DVD Ripper werkt als een module van Leawo Prof. Media Suite!

Leawo DVD Ripper stelt u in staat om DVD te decoderen en te converteren naar video, om audio-inhoud van de bron-DVD te halen en op te slaan in verschillende audioformaten zoals AAC, FLAC, WAV, MP3, etc. en direct in te stellen als uitvoerprofiel.

Met andere woorden, Leawo DVD Ripper is niet alleen een DVD naar video converter, maar ook een DVD naar audio converter. Wat betreft de DVD-ingang, accepteert het programma DVD-schijf, DVD-map en DVD-ISO-beeldbestand. Niet alleen gangbare videoformaten zoals MP4, MKV, H.265 MP4, H.264 MKV, etc., maar ook HD/4K Videoprofielen zoals HD MP4, HD MKV, HD MOV, 4K MP4, 4K MKV, etc. kunnen als uitvoerformaat worden ingesteld.

De mogelijkheden:

  • Ontcijferen en omzetten van DVD-schijven van elke soort.
  • 6X-Snelle DVD-Ripsnelheid en 100% behoud van de originele kwaliteit.
  • Stel het uitgangseffect in op basis van persoonlijke voorkeur.
  • Gemakkelijk te gebruiken interface, meertalige ondersteuning, batch DVD-bestanden conversie beschikbaar, ondertiteling en audiotrack te kiezen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 8.1/ 10; Processor: 1 GHz or above Intel/AMD Processor; RAM: 512MB RAM (1024MB or above recommended); Free Hard Disk: 5GB+ Free hard disk space; Graphic Card: NVIDIA GeForce GTX 260 and above; Others: DVD drive, Internet Connection

32 Bitter. De licentieduur is een jaar, maar de vorige versie kregen we minder dan een jaar geleden, op 20 december 2019. U moet uw sleutel per mail aanvragen. Voor de zekerheid gebruikte ik een VPN, zodat ik me nu even tijdelijk in Parijs bevindt met 33Mail om mijn privacy te beschermen. Als ze me gaan spammen, kan ik dat 33Mailadres zo uitzetten. De sleutel zag ik gewoon in de browser staan. De mail met de downloadlink vond ik 's-avonds in de spammap.

De Themida-onzin duurt nu alweer drie dagen: de sufferd van dienst pakt de trial van de aanbieder en versleutelt die met een methode, waar de meeste AV's geen brood van lusten. Volkomen zinloos, want u kunt gewoon de trial pakken.

De installatie op een virtuele machine lukte niet, daarom Sandboxie gebruikt. De activatie staat in het bestand reg, dat op maar liefst drie plaatsen wordt vastgelegd, twee in %AppData% en één in de programmamap:

  • C:\Sandbox\gebruikersnaam\Giveawayoftheday\user\current\AppData\Roaming\Leawo\Prof. Media
  • C:\Sandbox\gebruikersnaam\Giveawayoftheday\user\all\Leawo\Prof. Media
  • C:\Sandbox\gebruikersnaam\Giveawayoftheday\drive\C\Program Files (x86)\Leawo\Prof. Media

Als ik ze op de drie plaatsen weghaal, heb ik weer de trial. Na terugzetten heb ik weer 365 dagen de tijd. QED. Ook zo de eigen Sandboxie-installatie geactiveerd.

Uitleg van de maker.

Vergeet niet het automatisch zoeken naar updates uit te vinken. Zie onderstaand screenshot:


In de uitwisselmap staat een install_and_activate. De Cameyo lukte niet. Voor mezelf de geactiveerde Sandboxie bewaard: een zip van 170 MB.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten