Zoeken in deze blog

donderdag 8 oktober 2020

2020.10.08_Selfie Studio 2.17

Geavanceerde fotobewerking voor selfies

Selfie Studio biedt u de creatieve tools om uw foto's te bewerken en het uiterlijk te krijgen dat u wilt. Selfie Studio is een product van Pixarra in de Studio-serie en bouwt voort op het succes van andere studioproducten van Pixarra, waardoor u een hulpmiddel krijgt waarmee u uw mooiere foto-uiterlijk sneller en beter kunt realiseren dan met andere opties het geval is.

Systeemeisen: Windows Vista/ 7/ 8/ 10; 500MB disk space; 1024x768 minimum display resolution; 4GB RAM (8GB or more recommended); Compatible Formats: TBR, JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF and EMF

Verpakt in Themida. Dit keer terecht in de zin dat de trial niet te activeren is met de sleutel in de readme. Maar uitpakken is kinderspel voor wie kan googelen.

We kregen dit nog niet eerder.

De activatiesleutel staat in het tekstbestand
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Pixarra\Selfie Studio\data\tblf.fil

De Cameyo doet het niet en ik krijg het ook niet aan het draaien in Sandboxie. Ik heb geen zin om mijn productiedesktop er aan te wagen. Ik maak geen selfies, hoef ze dus ook niet mooier te maken.

In de uitwisselmap staan een install_and_activate en een portable, waarvan ik niet zeker ben dat die het op een andere computer doet.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten