Zoeken in deze blog

dinsdag 21 december 2021

2921.12.21_2020.10.26_AmoyShare AnyMusic 9.4.0

 Download muziek van meer dan 1000 sites, altijd en overal

Luister en download elk liedje dat je wilt!

  • Zoek elke muziek. U kunt zoeken naar een artiest, nummer, album en zelfs songteksten om het gewenste nummer te krijgen. U kunt ook muziek zoeken door een URL te plakken.
  • 320kbps MP3-muziek downloaden. Gemakkelijk te downloaden hoge kwaliteit muziek variërend van 96k tot 320k in MP3, M4A, WebM en meer audio formaten. Voor elk nummer kunt u het nummer afspelen voordat u het downloadt.
  • Batchdownload. U kunt meerdere nummers van de zoekresultaten in één keer downloaden. Bovendien kunt u met één klik een volledige muziekafspeellijst naar MP3 downloaden.
  • Ingebouwde MP3-speler. Nadat je de muziek hebt gedownload, hoef je geen gebruik te maken van een externe speler. AnyMusic is zelf een MP3-speler.
  • Ontdek meer dan 1000 ondersteunde sites. De "Discover" sectie is een hub voor meer dan 1.000 sites, zoals Archive, Jamendo, SoundCloud, etc. Het maakt het mogelijk om in-app te zoeken, dus u hoeft deze sites niet te bezoeken via een webbrowser.
  • Geen advertenties, geen plugins. Het is volledig schoon, zonder advertenties, plugins of malware.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 8.1/ 10  

Licentievoorwaarden: een jaar, geen updates, geen commercieel gebruik

Weliswaar maar een licentie voor een jaar, maar we kregen de versie 9,2,1 op 26 oktober 2020 en daarvoor een eerdere versie op 18 april 2020. Geen Nederlands. Bij de activatie zie ik op 26-10-2020 niet dat er iets op de PC wordt gezet. Op 21-12-2021 keek ik verder dan mijn Discovery-neus lang was en zag de activatie staan in %AppData%, in

 C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\AnyMusic\.10c5d0172\dd03a29b\257bd3\ef764b\link.db

Ik sleepte dat bestand. link.db uit zijn map naar het bureaublad en had de trial terug. Die schrijft zijn eigen link.db. Als ik die overschrijf met de op het bureaublad bewaarde versie, is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

Voor de goed orde heb ik met Discovery een activate.msi gemaakt die ook het bestand link.db plaatst. Daar activate.msi werkt alleen goed als er nog helemaal geen link.db is. Dus moet u activate.msi uitvoeren vóórdat u het weggevertje voor het eerst opstart.

Ook moest ik in de map SPI die Discovery aanmaakt, in de submap ...SPI\CSIDL_LOCAL_APPDATA\AnyMusic\.10c5d0172\dd03a29b\257bd3\ef764b daar de juiste versie van link.db zetten. Anders gaat het nog steeds niet goed. Ik leer hiervan dat elke activate.msi de bestanden in SPI gebruikt. En dat ik dus achteraf daar nog wat kan aanpassen, zo dat nodig zou zijn.

Heel raar dat het weggevertje in Themida wordt ingepakt. Want bij aanmelding met een verzonnen mailadres krijg je een link naar de trial. Die is identiek aan de versie die de Oen van de Dag met Themida beveiligde. Bij het activeren moet je je mailadres en gekozen wachtwoord invoeren. 

In de uitwisselmap staat de install_and_activate en een Cameyo portable. Die moet je nog wel activeren, maar dat kan via het menu, dus zonder mailadres en wachtwoord.

Ik ga het zelf niet gebruiken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten