Zoeken in deze blog

donderdag 2 december 2021

2021.12.02_2020.11.26_Sketch Drawer 9.0

 Een beeldbewerker voor het omzetten van foto's naar potloodschetsen

Sketch Drawer is fotobewerkingssoftware die bedoeld is om foto's om te zetten in potloodschetsen. Dit programma stelt gebruikers in staat om gewone foto's om te zetten in prachtige potloodschetsen, zowel in zwart-wit als in kleur. Tijdens het maken van een potloodschets kunt u uw favoriete instellingen en opties kiezen.
Er zijn twee manieren om foto's te bewerken met Sketch Drawer: handmatig en met behulp van kant-en-klare voorinstellingen. Deze voorinstellingen kunnen door beginners als leidraad worden gebruikt.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 8.1/ 10

Licentievoorwaarden: zes maanden. geen updates, geen commercieel gebruik

32 en 64 Bitter (zie de programmamap), kent Nederlands. De licentie is maar zes maanden geldig. Maar we krijgen het regelmatig: 8.1 werd weggegeven op 3 juni 2021, 8.0 op 6 november 2020, 7.2 op 21 mei 2020. Installeerde probleemloos op een virtuele W7 64 Pro en een virtuele ThinPC.
SoftOrbits laat de naam van hun weggevertjes eindigen op _pt1. Dat zorgt ervoor dat u bij de opstart een link krijgt om de sleutel aan te vragen. Ik hernoem het in SketchDrawer.exe, dan kan ik de volgende keer direct installeren.
Ik vroeg op twee verschillende 33Mailadressen een sleutel aan: ik kreeg identieke sleutels. Softorbits wil graag een heleboel van u weten. Maar u hoeft niets in te vullen.

Ik zag de activatie in twee verschillende registersleutels:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\softorbits\SketchDrawer]
"Key"=-
"actKey"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-21-2218643106-3291816493-969445361-1001\Software\softorbits\SketchDrawer]
"Key"=-
"actKey"=-

Ik vermoed dat de eerste sleutel volstaat (klopt niet! Maar op 2-12-2021 wel). Als ik beide stellen subsleutels verwijder, heb ik een trial. Zet ik ze terug, dan is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro. En een zip van de programmamap van 2 december 2021.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten