Zoeken in deze blog

zaterdag 6 februari 2021

2021.02.06_PDF To Excel Converter 4.8.9

Converteer PDF-documenten snel en gemakkelijk naar Excel XLS / XLSX 

PDF To Excel Converter is een Windows-toepassing om PDF-document snel en gemakkelijk te converteren naar Excel XLS / XLSX-indelingen.

Met PDF naar Excel Converter zullen gebruikers in staat zijn om in een paar klikken hun PDF-formulieren te bewerken in MS Excel .

PDF To Excel Converter ondersteunt selectie van paginabereik, wat betekent dat gebruikers geselecteerde pagina's van een groot PDF-bestand kunnen converteren en dat zal flink tijd besparen ten opzichte van het converteren van het hele PDF-bestand.

Ook heeft PDF naar Excel Converter een Batch-modus om honderden PDF-documenten in één keer te converteren naar Excel XLS / XLSX-bestanden. Het kan ook PDF-pagina's naar een enkel xlsx-blad samenvoegen 

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10 (x32/x64)

Zo te zien kregen we deze titel nog niet. Ik zag wel vergelijkbare. Kent geen Nederlands. 32 Bitter. De activatie is een lachertje, want het verandert de twee laatste twee bytes van net tekstbestand pe2sound.dll in kk. Ik noem dat daarom kklappertanden:

New and Modified Files
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\p2esound.dll

De programma's van deze aanbieder stellen meestal niet zoveel voor. Ik zal hem daarom nu niet uitgebreid gaan testen. Er ligt heel wat ander werk klaar, met serieuze deadlines ...

Vorig jaar zou ik het direct hebben getest, want toen mailde iemand mij pdf's van bankoverzichten, die ik na omzetting verwerkte in een zelf-gemaakt boekhoudspreadsheet in LibreOffice, dat ik prettiger vind werken dan Excel. Tegenwoordig kan ik zelf csv-bestanden downloaden. Dat comma-separated-values tekstbestand is direct in LibreOffice en Excel te openen. Dat spaart gebruik van dit tool uit.

Als ik het wel echt heb getest, zal ik de tekst hier aanpassen. Watch this space!

Een kleine test valt negatief uit. De pdf van de maandelijkse uitkringen van mijn pensioenfonds levert een Excelbestand op met vier bedragen samen in één cel. Daar valt dus niets mee te doen. Met ABBYY PDF Transformer+ kan ik wel een bruikbaar sheet maken. Dat programma is helaas niet meer te koop. Wel is de gratis versie van ABBYY 5 nog te vinden. Bijvoorbeeld in de uitwisselmap.

Uitleg van de maker.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate (met een activate.msi die die twee kk's plaatst) en een Cameyo portable.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten