Zoeken in deze blog

vrijdag 26 februari 2021

2021.02.26_HARDiNFO 8 PRO (Lifetime)

Hardware Inventarisatie, Computer Beheer, Benchmark en Netwerk Monitor

Bekijk wat er in uw computer zit, vergelijk uw pc en vergelijk met andere resultaten.

Hardware-inventarisatie
Krijg gedetailleerde systeeminformatie over de hardwarecomponenten en randapparatuur van uw PC, zoals CPU, geheugen, moederbord, beeldschermadapter, HDD/SSD-schijven, monitor, notebookbatterij, besturingssysteemstuurprogramma's en meer.

Computer Benchmark
Test uw PC Prestaties met Geavanceerde Benchmarks en vergelijk de resultaten online met andere benchmarks. HARDiNFO kan de prestaties testen van uw Display Adapter, CPU, Geheugen, SSD/HDD, USB Geheugen Sticks en meer.

Systeem Monitor
Monitor uw Computer hardware, services, processen, drivers, netwerk en notebook batterij. HARDiNFO bevat een geavanceerde Netwerk Verkeer Monitor en een Notebook Accu Oplaad/Ontlaad Monitor om de gezondheid van de accu te analyseren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 2019/ 2016/ 2012 R2 Server/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10, 64 bits processor

Versie 7.0 kregen we op 22 september 2014. Geen Nederlands, 64 bitter. Vergeet niet het wekelijks zoeken naar updates via het menu uit te vinken. Het effect:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\ULTIMATE SYSTEMS\HARDiNFO 8\Settings]
"CheckForNewVer"=dword:00000000

Toen ik wilde updaten, bleek dat hun kennis van Engels zie zo denderend is:

You are using version:  8.0.0.2350
Congrulations, this is the very latest version!

Heel bijzonder: u heeft de sleutel al nodig om het te kunnen installeren. U moet de sleutel via een werkend mailadres aanvragen. 33Mail lusten ze niet, maar twee tijdelijke mailaanbieders https://10minutemail.com/ en https://temp-mail.org/ kon ik wel gebruiken. U krijgt een mail met een link die u moet aanklikken. Daarna kunt u de sleutel oogsten uit de browser. De sleutels geven mij de indruk dat ik zelf sleutels kan verzinnen, want de vier die ik aanvroeg waren op de laatste vier cijfers na identiek. En die laatste cijfers liepen mooi op. Ze zijn allemaal deelbaar door 3: toeval?? De activatie zie ik terug in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\ULTIMATE SYSTEMS\HARDiNFO 8\Registration]
"RegSubmitted"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ultimate Systems\HARDiNFO 8\8.00]
"Serial"="06*******16"
"Name"="uw gebruikersnaam"
"E-Mail"="a@b.com = mijn favoriete mailadres"

Als ik deze subsleutels verwijder, wil het weggevertje niet meer draaien. Zet ik ze terug, dan is het geactiveerd. QED. Noch de Cameyo portable, noch de klassieke portable doen het niet op een andere computer. Maar de programmamap is goed bruikbaar. Die kon ik op mijn productiemachine gebruiken, na activatie met bovenstaande sleutels.

In vergelijking met andere programma's, zoals het gratis Speccy (zusje van CCleaner) valt de mooie grafische weergave van de gevonden eigenschappen van de computer op.

Ik kom nog even terug op de activatiesleutel. Als ik die met één verhoog in de registersubsleutel, krijg ik de melding dat de activatiesleutel ongeldig is en ik het programma opnieuw moet installeren. Tel ik er 2 bij  - waardoor het weer deelbaar is door 3 -, draait het weggevertje wederom als een zonnetje. Herhalen van het recept levert hetzelfde op. Maar nog niet voldoende overtuigend om QED te mogen roepen. Misschien wel qed fluisteren? En na de derde test hardop qed zeggen? Ik zal deze vondst maar niet posten op giveawayoftheday.com.

De copyrightmelding doet me vermoeden dat we een versie uit 2016 hebben. De exe is gedateerd donderdag ‎2 ‎februari ‎2017, ‏‎22:39:48.

In de uitwisselmap staat de install_and_activate, de bij mij niet werkende Cameyo portable en een zip van de bij mij wel bruikbare programmamap.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten