Zoeken in deze blog

donderdag 11 februari 2021

2021.02.11_Image Former Professional

Breng uw foto's in een mum van tijd in topvorm

Kent u het fenomeen van de lekkende zee? Het doet zich voor wanneer u met uw digitale camera een zonsondergang op het strand wilt vastleggen, maar de horizon niet recht houdt.

Zo krijgt u later de indruk dat de zee op het punt staat leeg te lopen - wat zonde van een uniek motief!

Met Image Former krijgt u uw foto's in een handomdraai in topvorm: selecteer een willekeurig aantal foto's, definieer acties en begin met de conversie. Of u nu afbeeldingen wilt roteren, randen wilt bijsnijden of kleuren wilt corrigeren, Image Former past de gewenste wijzigingen automatisch toe op alle geselecteerde afbeeldingen. Het Windows-hulpprogramma heeft ook volledige controle over het vergroten of verkleinen van het formaat en brengt uw afbeeldingsbestanden snel en gemakkelijk in het gewenste formaat.

Over formaat gesproken: Image Former verandert het bestandsformaat van uw afbeeldingen op verzoek, bijvoorbeeld in JPEG, PNG , BMP en GIF. Zelfs PDF en PSD zijn beschikbaar in zowel invoer- als uitvoerformaat.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 10

We kregen deze 32 bitter nog niet eerder: versie 1.0.0.0! Een 32 bitter. Een omslachtige manier om de installer te bemachtigen. Een programma Software Registration.exe om u te registreren, is in Themida ingepakt. Bij registratie moet u uw voor- en achternaam ingeven en een werkend mailadres. De sleutel zit al verpakt in de mail en wordt getoond. U krijgt eerst een mail om uw aanmelding te voltooien. Dat lukte me in eerste instantie niet. Daarna krijgt u een mail met de volgende informatie:

Customer ID:  110*****6
Password:     m*******W
URL: https://www.ascompsoftware.com/login/login/

Maar die hoef ik niet in te voeren. Na wat geklungel krijg ik eindelijk een downloadlink voor de installer.  Ik kan die installeren en een Cameyo maken, zonder dat ik een sleutel hoef in te voeren?! Ik zie ook niet hoe ik zou kunnen activeren.

Als u wilt, kunt u door editen van en.ini een Nederlandstalige versie maken. Dat kan heel snel met deepl.com:

[FormMain]
Str1=<Version>
Str2=<(Trial version)>
Str3=<Trial period expires in >
Str4=< days.>
Str5=<Your trial period expired.>
Str6=<Access denied>
Str7=<File could not be replaced:>
Str8=<Error: installation file could not be replaced.> 

wordt snel omgezet in:

[FormMain]
Str1=<Versie>
Str2=<(Proefversie)>
Str3=<Testperiode loopt af in >
Str4=<dagen.>
Str5=<Uw proefperiode is verlopen.>
Str6=<Toegang geweigerd>
Str7=<Bestand kon niet worden vervangen:>
Str8=<Fout: installatiebestand kon niet worden vervangen.>

Makkelijk, nietwaar? Alleen bij plakken van de output van deepl.com ontbreken de enters. Ofwel CR's. Carriage Return, Terugloop Wagen, Nieuwe Regel voor wie nog weet hoe een schrijfmachine of telex werkt. Zonder de juiste opmaak in de nieuwe en.ini heb ik nu een Duitse versie. Ik stop met fröbelen, want ik kan prima overweg met Engelstalige menu's.

Jammer dat de licentie maar een jaar geldig is.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten