Zoeken in deze blog

vrijdag 19 februari 2021

2021.02.19_AnyMP4 TransMate 1.0.22

Magische gegevensbrug tussen iOS, Android en PC

AnyMP4 TransMate is professionele en eenvoudige data transfer software voor Android, iOS apparaten en computer.

TransMate is tevens een sterk hulpprogramma voor bestandsbeheer. Het kan foto's, contacten, video's, berichten en muziek van uw iPhone en Android op de computer verwerken.

Belangrijkste functies en kenmerken:

1. Breng gegevens gemakkelijk over tussen iPhone/iPad/iPod, Android-apparaten en computer, snel en met één klik.
2. Beheer bestanden zoals video's, muziek, foto's, berichten, contacten, spraakmemo's, enz. op iOS- en Android-apparaten.
3. Maak een back-up van contacten en herstel ze. De back-upgegevens worden opgeslagen als excel-, tekst- of HTML-indeling op uw computer.
4. Maak gemakkelijk rbeltonen van Android/iPhone of computer, en converteer HEIC/HEIF afbeeldingen naar JPEG/PNG.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 10 en voor iOS-apparaten de nieuwste versie van iTunes

Versie 1.0.16 kregen we op 17 juni 2020. Dus is een licentie van 12 maanden geen probleem. Kent geen Nederlands. Vraag zelf uw sleutel aan. Ik vroeg er voor de zekerheid een paar aan, via 33Mail. Bij de activatie moet u het vóór-ingevuld "mailadres" "Giveaway promotion laten staan en alleen de sleutel ingeven. Die wordt in twee registersleutels geplaatst:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\AnyMP4 Studio\TransMate\Register]
"UserEMail"=-
"Code"=-
"LastCode"=-
"LastUserEMail"=-

[HKEY_USERS\S-1-5-21-88366600-2*****7981-1000\Software\AnyMP4 Studio\TransMate\Register]
"UserEMail"=-
"Code"=-
"LastCode"=-
LastUserEMail"=-

Als ik deze subsleutels verwijder, heb ik een trial terug. Zet ik de sleutels terug, dan is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

Vergeet niet via preferences het zoeken naar updates uit te zetten. U kunt het ook via het register doen. Ze dan onderstaande subleutels in uw register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\AnyMP4 Studio\TransMate\Update]
"AutoEnabled"="false"

[HKEY_USERS\S-1-5-21-88366600-2*****7981-1000\Software\AnyMP4 Studio\TransMate\Update]
"AutoEnabled"="false

NB die tweede set sleutels in HKEY_USERS\S-1-5-21 ... heeft te maken met de ingebouwde gebruiker en kunt u weglaten. Zie deze uitleg van Microsoft. "Edits can be made in either location since they are one and the same." Alweer wat geleerd vandaag. Had ik natuurlijk veel eerder moeten uitzoeken. Wel vreemd dat Discovery altijd de sleutels HKEY_USERS\S-1-5-21 ... vermeldt en niet HKEY_CURRENT_USER\.... Ik verontschuldig me dus maar dat Discovery me steeds op het verkeerde been zette. Vergelijk Discovery met het Outbreak Management Team en mezelf met minister De Jonge. Ik mis hier de tegenhanger van Thierry Beaudèh, die achteraf altijd gelijk krijgt. Nou ja, altijd ... soms. Hèèl soms... Hij zal toch vast wel eens gelijk hebben gehad en gekregen???

Bij het gebruik krijgt u de waarschuwing "For managing iOS data succesfully on computer, please install latest iTunes first". Ik vraag me dan af of ik het weggevertje wel nodig heb. Ik heb namelijk geen Androidtelefoon meer in gebruik, wel een Android tablet. Al mijn foto's komen volautomatisch in DropBox èn mijn Google Drive te staan. En dus ook op mijn PC's. Zonder extra licentieperikelen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele ThinPC.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten