Zoeken in deze blog

zondag 21 februari 2021

2021.02.21_AV Music Morpher 5.0.59

Een compacte audio editor en voice morphing (stemaanpassen) recorder

AV Music Morpher is een licht en krachtig audioprogramma dat indrukwekkende audiobewerkingsmogelijkheden biedt.

De software heeft veel audio bewerkingstools voor al uw audio behoeften:

  • Knippen, plakken, bewerken en effecten toevoegen aan elke audio met de multi-track editor.
  • Converteer naar vrijwel elk audiobestandsformaat: MP3, WAV, WMA, OGG, APE, AIF, IRC, NIST, AU en meer.
  • Wijzig de zang en morph muziek met een ingebouwde stemwisselaar.
  • Audiobestanden branden op CD/DVD, alsook audio rippen van CD/DVD.
  • Geluid opnemen van microfoon of andere bronnen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8 (x32/x64)

Deze versie kregen we eerder op 3 mei 2020. De Gold-versie op 15 december 2019. Het verschil tussen de gewone en de Gold-versie staat hier.  In het commentaar van 3 mei vorig jaar las ik dat iemand het makkelijker vond dan Audacity. Nu vind ik Audacity niet moeilijk in gebruik, dus voor mij geen reden om het weggevertje te gaan gebruiken. En omdat in ruim een jaar het versienummer niet is gewijzigd, zou ik het houden bij de versie van 15-12-2019. Bent u die kwijt, dan kunt u vandaag de gewone versie ophalen. De huidige versie is gemaakt op 12 augustus 2014. Dus meer dan zes jaar oud. De laatste posting op hun forum over dit onderwerp is ruim 7 jaar oud. Versie 4 Gold is gratis. Kent nog steeds geen Nederlands.

Op een virtuele ThinPC draait het niet.

De activatie staat in het register:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Avnex\Registration\0x4D553553]
"mm_pn"=-
"mm_sn"=-

Als ik de beide subsleutels weghaal, heb ik weer een trial. Zet ik beide terug, dan is het weggevertje weer geactiveerd. QED.

Uitleg op internet. Ik zie daar geen duidelijke uitleg wat ze met morphing precies bedoelen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W10 32. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten