Zoeken in deze blog

dinsdag 1 september 2020

2020.08.31_Spektrel Art (Win&Mac) 1.1.8

Creëer magische kunst die glinstert met kruisende lijnen van taps toelopend licht (snap ik niet)

Spektrel Art is een extravagante buitenaardse vertoning van golvende bewegingen die glimmen en schitteren met kruisende lijnen van taps toelopend licht. Toegepast op foto's overstijgt dit medium van fantasierijke en magische kunstvorm het gewone tot buitengewone creëren van iets wild, sprankelend met leven en kleurrijke ruimtes.

DE SPEKTAKELKUNST OMVAT
  • Voorinstellingen om te beginnen
  • Detailschuifregelaar om het aantal kruisende lijnen te verhogen
  • Gloei-opties voegen kleurige randen en pracht en praal toe aan de beleving
  • Lengte  en verscherpschuifregelaars om twinkelen toe te voegen
  • Schuifregelaars om het te laten oplichten en helderder maken
  • Randdetailschuifbalk om de lijnen te accentueren/overdrijven
  • Een schuifbalk om de lijnen te verzachten
  • Kleurversterking voor verbeterde kleur
  • Borstels om het effect te verzachten of te verwijderen
  • Oneindige variatie voor verlichte fonkelingen, vloeiende lijnen en etherische zachtheid
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Een beetje abacadabra voor mij. het aanvragen van de sleutel gaat moeizaam. In de readme staat een link om de sleutel aan te vragen met een werkend mailadres. Maar daarvoor moet u plaatjes van tig auto's, bussen, fietsen etc aanvinken om te bewijzen dat u een mens bent en geen computer. U krijgt uiteindelijk een persoonlijke link met een kortingscode om een licentie te bestellen. Ze willen alles van u weten, maar u mag best onzin invoeren. Zoals 12345678 als telefoonnummer en 10 Downing Street als huisadres. Daarna ontvangt u de echte sleutel per mail.
Per IP-adres kunt u maar één sleutel aanvragen. Gelukkig heb ik ook Tor als browser staan. Per keer opstarten heb ik dan een ander IP-adres en kan ik zoveel sleutels aanvragen als ik wil.

De activatie staat in %AppData%, in C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\JixiPixCommon\JixiPixCommon.plist

Dat is een xml-bestand, dat mijn sleutel twee keer bevat:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<PROPERTIES>
  <VALUE name="389*****953" val="389*****953"/>
</PROPERTIES>

Ik heb het verder niet getest. In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 Starter. Die doet het op een virtuele W7 64 Professional.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten