Zoeken in deze blog

vrijdag 25 september 2020

2020.09.25_Coolcut Super VIP 1.1.2



Coolcut Super VIP 1.1.2 is een HD screen recorder en  krachtige video editor

Dit programma wordt geleverd met een aanpasbare schermrecorder, 4K ultra high-definition stelt u in staat om alle populaire games, tutorial en films perfect op te nemen. De goed ontworpen, eenvoudige en krachtige editor biedt u geavanceerde functies om uw opnames te bewerken.

De mogelijkheden:

  • Gratis schermrecorder met superheldere 4K-resolutie
  • Goed ontworpen, eenvoudige en krachtige bewerking, beginnersvriendelijk
  • Formaatconversie, videoconversie, videoknippen, videowatermerk en andere gemeenschappelijke functies zijn allemaal beschikbaar.

Hoofdkenmerken:

  • 4K ultra high-definition computerscherm om prachtige momenten vast te leggen
  • Aangepaste framerate en code rate van de fotokwaliteit, perfect opnemen van alle populaire games
  • Snel snijden en combinatie van videoclips
  • Gebruik beeld-in-beeld-track om meerdere videoclips te overlappen
  • Zet tekst met één druk op de knop om in een spraaksegment
  • Ultra high-definition opname van online leercursussen en online films
  • Nauwkeurige opname van microfoongeluiden om fijne achtergrondmuziek aan de opnamen toe te voegen

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie) Het originele Engels is kreupel

Ik vond de trial van deze 32-bitter (FILEOS         VOS_NT_WINDOWS32) , die geen Nederlands kent op ZDnet onder de leveranciersnaam GoPlay Network Technology Limited | 

We kregen nog niet eerder iets van AiPai Network Technology. Dus daarom - ondanks de licentieduur van slechts zes maanden - wat opgeschreven. Het weggevertje is een downloader. U kunt uw eigen sleutel aanvragen. Tor werkt niet, de iPhone ook niet en u kunt hooguit twee sleutels per IP-adres aanvragen, maar ik kan gelukkig wel de desktop de wifi van mijn iPhone laten gebruiken ... en de plustruc van Gmail werkt wel. Na ontvangst van de sleutel kunt u zich registreren met het mailadres, zelfgekozen naam en wachtwoord. Ter verificatie moet u een registratiecode aanvragen en invullen. In mijn geval moest ik wel 7 keer een registratiecode per mail aanvragen, vóórdat mijn account eindelijk werkte. Als dat eenmaal is gelukt, kunt u het weggevertje op meerdere computers installeren en activeren. Dat doet u door zich aan te melden met uw mailadres en zelf-gekozen wachtwoord. De sleutel heeft u maar één keer nodig, namelijk bij het aanmaken van uw account.

Na installatie gaat de trial direct ongevraagd zoeken naar een update 1.2.0. Maar ik moet zelf aanklikken of ik die update wil installeren. Als ik dat doe, kan ik nog steeds registreren met mijn inloggegevens, het gebruikte mailadres en het wachtwoord van mijn account (zie hieronder)

De registratie staat in twee plaatjes:

C:\Program Files (x86)\coolcut\bin\resources\aipai\user\user_1.png
C:\Program Files (x86)\coolcut\save\user.jpg

Als ik ze weghaal, ben ik niet meer geregistreerd. Als ik de met Discovery gemaakte register.msi draai, kent het weggevertje me weer. QED.

Bijzondere versie: ఄ倍♋㴷䴥嵚兀䩋圞᭄䄐䬌䭅

Ze lopen zeker niet achter: VALUE "LegalCopyright",    "GOPLAY NETWORK TECHNOLOGY LIMITED, 2025", maar hun veiligheidscertifikaat is O b s o l e t e.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro. Die doet het op de desktop.

Mijn versleutelde inloggegevens: WB1iMJeA9Wuyxnz1phlxoe5SQ0Qd0emsRb7hkvwxHKY=



Geen opmerkingen:

Een reactie posten