Zoeken in deze blog

vrijdag 17 september 2021

2021.09.17_Brightness Guide 2.4.4

 Brightness Guide zal u helpen om foto's met gebreken van de helderheid te verbeteren

Het programma verbetert de helderheid van ongelijkmatig verlichte foto's, waarbij donkere gebieden worden verlicht terwijl lichte gebieden intact blijven. Maakt het mogelijk om belichtingsparameters in real time te selecteren. Bevat stapsgewijs bewegende demonstratievoorbeelden. Biedt deze gereedschappen:
  • Grootte wijzigen
  • Bijsnijden
  • Tekst
  • Rotatie
  • Verlichting
  • Verzadiging.
Systeemeisen: Windows XP /Vista /7 /8/ 10 (x32/x64)
Licentie: levenslang, zonder updates.

Versie 1.1.1 kregen we op 19 oktober 2013. Toen was geluk nog heel gewoon en was de Nederlandse site nog gezellig. Met een bespreking door Ootje. Maar zijn plaatje is er niet meer.

Kent Nederlands, 32 bitter. Ingepakt in Themida, maar dat is voor mij geen belemmering. Het is al geactiveerd, maar voor de zekerheid heeft de maker de sleutel in de readme gezet. Die werkt niet op de trial.

Ik weet niet waar de activatie wordt opgeslagen. Ik had de sleutel "wegepoetst" en toen ik een plaatje wilde bewaren, kreeg ik de melding dat ik een trial had en eerst moest activeren. Dat deed ik, maar Discovery zag geen verschil. 

Ik zal het goed bewaren, want af en toe kom ik onderbelichte foto's tegen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele ThinPC.




Photo © Mihai David


Photo © Olga (bergenof)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten