Zoeken in deze blog

zaterdag 10 april 2021

2021.04.10_Browser Password Recovery Pro 2021

 Vind direct al uw wachtwoorden van top 10 webbrowsers

Enterprise software om direct uw vergeten website login wachtwoorden terug te vinden van top 10 + browsers zoals Chrome, Firefox, IE, Edge, Safari, Opera enz.

+ Herstellen van website, e-mail, sociale netwerk wachtwoorden van top 10 + browsers
+ Herstel alle wachtwoorden van Chrome, Firefox, IE, Edge, Opera, Safari, Brave, Maxthon, UC, Vivaldi browsers
+ Automatisch detecteren en decoderen van wachtwoorden
+ Herstellen wachtwoorden van elke lengte en complexiteit
+ Maak een back-up van alle herstelde wachtwoorden naar HTML-bestand
+ Installer voor gemakkelijke installatie en installatie ongedaan maken
+ Ondersteunde OS: Windows 10/8/7/Vista/XP, Windows Server 2016/2012/2011/2008/2003 (32-bit & 64-bit)

Disclaimer: Deze software kan alleen opgeslagen wachtwoorden van uw computer herstellen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 10; Windows Server 2016/2012/2011/2008/2003 (x32/x64) 

 Versie 2019 kregen we op 16 december 2019. De jaarlicentie is dus al lang verstreken. Kent geen Nederlands. 32 Bitter. U moet zelf uw sleutel aanvragen, maar u heeft geen geldig mailadres nodig, want de sleutel verschijnt in de browser. De activatie komt in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\XenArmor\BrowserPasswordRecoveryPro\Registration]
"License Key"=-
"Purchase Date"=-

Maar ik moest de met Discovery gemaakte activate.msi gebruiken om de programmamap als semi-portable te activeren op een andere computer. De Cameyo portable draaide niet op de desktop, maar de programmamap van de virtuele W7 Starter wel. Die vond meer dan 600 wachtwoorden, waarvan vele niet meer geldig. Dat komt omdat ik het OS van mijn productielaptop (met de wachtwoorden erin) heb gekloond naar mijn refurbished desktop. Het is dus riskant een kloon van uw laptop aan een ander te geven. Maar dat wist u wel, hoop ik?

Ik heb het html-bestand met de wachtwoorden goed versleuteld in een privé-deel van mijn DropBox gezet.

Op de site van het Weggevertje een hoop onzin over het opslaan van wachtwoorden in een moderne browser. Ik heb daarom een link geplaatst naar een verstandig artikel: Password managers: Is it OK to use your browser’s built-in password management tools? Dat bevat de opmerking "For anyone whose online demands are modest, who uses the same browser on every device, and who can live with the limitations of these basic features, a browser-based password manager is probably good enough." Zelf gebruik ik Sticky Password Pro.

Het is altijd maar afwachten of mijn bijdragen geplaatst worden. Een paar dagen geleden reageerde ik op een plaatsing. Die werd later gewist, maar mijn reactie staat als eerste, dus helemaal onderaan.

De handleiding van de maker.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate, de programmamap en een Cameyp ortable, gemaakt op een virtuele W7 Starter. De Cameyo doet het niet op de desktop, de programmamap wel.

Op 12 april 07:00 uur kan ik nog steeds een sleutel aanvragen via a@b.com:

ufo6cOB6w6GOwBibzJnpto1TwwJs0UGqwJUyv89xzH6L7PrMZ4/ffdhlneSq6NdK8XZ63MC/e1gYgjh1ScZ38w==





Geen opmerkingen:

Een reactie posten