Zoeken in deze blog

donderdag 1 april 2021

2021.04.01_2020.10.15_Picture to Painting Converter 3.1

Verander gewone foto's in olieverfschilderijen in een paar klikken

Picture to Painting Converter is een nieuw software tool van SoftOrbits, gericht op het omzetten van gewone foto's in olieverfschilderijen in een paar klikken, met behulp van automatische voorinstellingen. Het heeft drie hoofdopties: Olieverfschilderijen, aquarellen en impressionisme. Elke preset kan handmatig worden aangepast om een uniek schilderij te maken. Het omzetten van foto's naar schilderijen is eenvoudig en razendsnel, het resultaat kan zelfs de meest verfijnde smaak verrassen!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10

Versie 2 kregen we op 2 oktober 2019, versie 3.0 op 15 oktober 2020. Dus is diens zesmaandslicentie vandaag nog niet verlopen. Deze blog is een bewerking van die van 15 oktober 2020.

Omdat de installer eindigt op _pt1, kunt u bij de opstart uw sleutel aanvragen. SoftOrbits spamt een beetje , dus gebruikte ik een 33mailadres. Bij te veel spam blokkeer ik het verzonnen adres vóór de apenstaart. De sleutel kon ik kopiëren uit de browser, nadat ik mijn mailadres had bevestigd. Met die sleutel kan de installatie starten. Het kent Nederlands. 32 Bitter. De activatiesleutel zag ik terug in het register:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\softorbits\PictureToPainting]
"Key"="PNT******RJ"
"partnerCompaignInfo"="Rule 773 PNT***RJ 2021-04-04 gaotd"

Als ik beide subsleutels weghaal, heb k weer een trial. Zet ik ze terug, dan is het weggevertje geactiveerd. QED.

Voor de goede orde heb ik een andere subsleutel veranderd:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\softorbits\PictureToPainting]
"disableUpdates"=dword:00000001

Want we hebben geen recht op updates.

Voor de volledigheid vroeg ik een tweede sleutel aan via een ander adres. Ik kreeg dezelfde:  PNT******RJ, ofwel versleuteld met TheLetterEncrypter:

0Zca6fKBn0EMcyC0u/QThy1kMdUo9CXG5odNea5DlDU=

Uitleg van de maker.

Omdat ik nog steeds weinig tijd heb, laat ik het hierbij. In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten