Zoeken in deze blog

woensdag 14 april 2021

2021.04.14_Ashampoo Home Design 5

 Ontwerp nauwkeurig of wees creatief

Hoe zal uw voltooide huis eruit zien? Ashampoo Home Design 5 omvat alles van deuren, ramen, balkons en carports tot sanitaire en elektrische installaties inclusief fotovoltaïsche elementen. Mist u een onderdeel? Importeer het gewoon. Richt uw huis in en verander uw virtuele model in een levensecht stuk architectuur met een van de meest comfortabele huisontwerp software op de markt!

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10; RAM: Min. 4 GB RAM; Hard Drive Space: 1,34 GB; Other: VS 2015 Redistributables

Deze titel kregen we eerder op 21 november 2019. Een joekel van een installer: ruim 650 MB. Bij de opstart kunt u uw sleutel aanvragen met een werkend mailadres. Ik heb een eigen account bij Ashampoo, dus na ingeven van het mailadres en wachtwoord kan ik de sleutel oogsten uit de browser. Met de sleutel kan ik de installatie op gang zetten.
Zoals bijna altijd bij Ashampoo, kent ook dit Duitse programma Nederlands. Vanwege de omvang heb ik het in Sandboxie op de refurbished desktop getest. Daarna de zandbak gezipt - toch nog bijna 1 GB - en gewist en verwijderd. 
Als ik een grote prijs win, kan ik mijn droomhuis ontwerpen en laten bouwen. Bij nader inzien zal ik het ontwerpen overlaten aan een ander, die verstand van bouwen heeft. En na nog wat nadenken: eigenlijk woon ik al in een droomhuis, zonder de verhuisnachtmerrie, die bij een nieuw huis hoort.
Ik heb een betaalde licentie van Ashampoo® Home Designer Pro: nooit echt gebruikt. En een aantal weggevertjes, naast die van vandaag: Ashampoo® Home Designer, Ashampoo® Home Designer Pro en Ashampoo® Home Designer Pro 3. Ook nooit gebruikt.

In de uitwisselmap staat de install_and_activate. U moet wel 1,34 GB vrije ruimte op uw harde schijf hebben Eigenlijk meer, want het installatieprogramma moet ook tijdelijk op dde schijf staan.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten