Zoeken in deze blog

woensdag 14 april 2021

2021.04.14_AceThinker Video Master 4.8.2

Supersnelle alles-in-één videosuite

Video Master is een universele video en audio converter met basis bewerkingsfuncties. Het is in staat om video's gemakkelijk en snel te converteren naar verschillende multimedia formaten voor verschillende apparaten.

Het tool bevat ook de Split Screen en MV Maker functies met veel beschikbare voorinstellingen om een presentatie netjes en aantrekkelijk te maken. De schermrecorderfunctie is geweldig voor het vastleggen van bureaubladactiviteiten en het converteren ervan om ze later te bekijken.

  •     Converteer uw mediabestanden naar draagbare of hoogwaardige video-/audioformaten.
  •     Bewerk uw video door gebruik te maken van trim, watermerk, annotatie, visuele effecten en meer.
  •     Neem scherm op samen met audio, annotatie en taakbeheerder.
  •     Premium functies van video recorder, MV maker en meer.

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 8.1/ 10; Mac OS X 10.8 en hoger

Deze versie kregen we eerder op 17 juli 2020. Toen niet bekeken. Daarom schrijf ik er nu over. De licentie daarvan is nog niet verstreken. Kent Nederlands in het menu. De readme bevat een link om een sleutel aan te vragen. Als u het voor de eerste keer wilt gebruiken, moet u zich registreren bij de maker. Ik gebruikte een tijdelijk mailadres. Hij zal u een nummer mailen dat het mogelijk maakt om on-line te registreren met uw mailadres, een zelf te kiezen wachtwoord en de sleutel in te voeren om de software te activeren. U krijgt ook een downloadlink.

Ik kon het niet werkend krijgen op een virtuele W7 Starter, noch op een virtuele W7 64 Pro. Ik kreeg alleen een foutmelding, met een DirectX fout.

Het werkte wel in Sandboxie op mijn W10 64 Pro opgeknapte productiemachine. Ik heb het eerst getest in een algemene test-zandbak en daarna geïnstalleerd in een nieuwe, met de naam 20210414AcerThinkerVideoMaster. De tweede keer was het voldoende om in te loggen met mijn mailadres en wachtwoord. De sleutel had ik de tweede keer niet nodig:
eYKiiX2c6CqZt2Yw1NzBBA8tK4fh9gqqw0YFaP2pwlBQJD9kWicOabWjvO0lvFJxVTX6dJ/BzwzjZE2o/cSdkOOHU2guIPzdasdFuQ49K3c=
Voor wie de rode tekst niet snapt: daar staat het mailadres, het wachtwoord en de sleutel samen versleuteld met het gratis programma TheLetterEncrypter. Ook in Indonesië gebruikt. Het resultaat is een leesbare, maar voor niet-ingewijden onbegrijpelijke tekst, die makkelijk te ontcijferen is, mits je de gebruikte sleutel kent. Zo hoef ik de sleutel niet ergens anders op te slaan. Mijn blog dient zo als wachtwoordenkluis. Gratis. "Altijd" bereikbaar.

Het mooie van de zandbak is dat ik hem kan zippen, het zip-bestand ergens kan opslaan, de zandbak kan legen en verwijderen. Als ik het weggevertje ooit nog voor 14 april 2022 wil draaien, hoef ik alleen maar de zandbak opnieuw te installeren vanuit de zip en AceThinker Video Master.exe te draaien.

OT: bovenstaande alinea's komen vanaf een posting van mezelf op Giveaway of the day. Ik heb mijn eigen tekst vertaald met de App van DeepL. Ik moest wel de "je" 's vervangen door "u/uw". Want de gratis versie van de app hanteert de informele stijl. Refurbished -> opgeknapt. Maar "refurbished" zou ik zelf vertalen door "door de fabrikant of leverancier opgeknapt". In de autowereld is "opknappertje" een wrak, waar nog veel aan moet worden gedaan door uzelf, of Beun de Haas. 

OT: weet u wat het Spaanse woord Arena betekent? Zand. Vandaar dat in veel voetbalarena's het gras zo slecht groeit.

De activatie staat in de map 
D:\Sandbox\gebruikersnaam\20210414AcerThinkerVideoMaster\user\current\AppData\Roaming\AceThinker\AceThinker Video Master\
in het vercijferde tekstbestand passport.userinfo


In de uitwisselmap staat de install_and_activate. De zip van mijn zandbak deel ik niet, want hij kan sporen van mijn productiemachine bevatten.

OT: ik kreeg een onduidelijke melding van Google dat per 1 juli er wat verandert. Ik vermoed dat na die datum u niet meer automatisch nieuwe postings per mail krijgt:

De widget FollowByEmail (Feedburner) gaat verdwijnen
Je krijgt deze informatie omdat je blog gebruikmaakt van de widget FollowByEmail (Feedburner).
Het team van Feedburner heeft onlangs een aankondiging voor een systeemupdate vrijgegeven om aan te geven dat de service voor e-mailabonnementen in juli 2021wordt beëindigd.
Na juli 2021 werkt je feed nog wel, maar worden de automatische e-mails naar je abonnees niet meer ondersteund. Als je e-mails wilt blijven sturen, kun je de contactgegevens van je abonnees downloaden. Meer informatie?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten