Zoeken in deze blog

donderdag 5 augustus 2021

2021.08.05_SoftOrbits Photo Editor Pro 7.0

 Maak van uw digitale snapshot een perfecte ansichtkaart

 Maak van uw digitale snapshot een perfecte ansichtkaart! Of het nu gaat om een voorbijganger, een hangende draad of gewoon een ongewenste schaduw, u kunt uw foto met gemak vrij maken van afleidende objecten. Verwijder ongewenste objecten in slechts één klik! Met de eenvoudige foto-editor kunt u het hele object selecteren en opnieuw maken wat eronder zit, zodat u een schone, perfecte ansichtkaart zonder vlekken en afleidingen krijgt.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Systeemeisen:  Windows 7/ 8/ 10
 
Op  27 februari 2020 en 5 november 2020 kregen we versie 6.0. Minder dan een jaar geleden. Dat compenseert de licentieduur van slechts een jaar. De vraagprijs is €20 minder dan op de site van Giveawayoftheday staat. Maar voor mij teveel. Het aanbod van 70% op de gepubliceerde prijs vind ik ook niet aantrekkelijk, want je krijgt alleen maar updates voor kleine wijzigingen: "Free upgrade to any minor version". En als men binnen een jaar het versienummer van 7.0 verhoogt tot 8.0, betekent dat je dan toch weer het volle pond moet betalen? En dat terwijl er met wat zoeken freeware is te vinden. Ik gebruik nog steeds de oude Google software. En in november 2020 kocht ik voor €90 een gebruikte HP Compaq slanke (SFF) desktop met 4 GB RAM en 500 GB harde schijf en 11 USB-poorten (7 achter, 4 voor), die inmiddels vrolijk Linux Mint 20 draait. Met een overdaad aan gratis software. Prima om via de Firefox browser Google Sheets spreadsheets door te rekenen. Werkt veel plezieriger dan Excel, niet alleen onder Windows en Linux, maar ook op mijn iPad Pro tablet. In 2021 heb ik op die oude desktop met nu 16 GB RAM, 500 GB oude SSD en 2 TB oude harde schijf  Windows Enterprise LTSC gezet. Want onder Linux kan ik niet alle Windows software draaien.

32 Bitter, kent Nederlands.

SoftOrbits is een beetje een spammer. Daarom vroeg ik de sleutel twee keer aan via 33Mail. Ik kreeg beide keren de sleutel ED****PWK. Verder krijgen we gewoon de  trial, maar met de uitgang _pt1. Die uitgang zorgt ervoor dat u een sleutel kunt aanvragen. U kunt die uitgang wissen. Dan krijgt u de vraag niet en kunt nu na installatie activeren.
 
De activatie komt in het register:
 [HKEY_CURRENT_USER\Software\softorbits\SoftOrbitsPhotoEditor]"
"Key"=-
"partnerCompaignInfo"=-

Met die sleutel kon ik het weggevertje activeren op een schone virtuele W7 Starter. QED.

Op de virtuele W7 64 Pro en virtuele TinPC (32 bitter) draait het niet?:

Maar de trial - versie 7.1 - doet het wel op zowel de virtuele ThinPC als de virtuele W7 64 Pro en kon ik activeren met de geoogste registersleutel - QED -:

Het ligt niet aan die oude dll van donderdag ‎17 ‎maart ‎2016, ‏‎21:54:42, want het weggevertje en de trial installeren dezelfde dll.
**** Later toegevoegd: inmiddels heeft GAOD hun zip aangepast op  ‎5 ‎augustus ‎2021, ‏‎14:21:32 en bieden zij nu ook de trial van versie 7.1 aan ...***

In de uitwisselmap staat de install_and_activate en een 32 bits Cameyo portable, gemaakt op de genoemde virtuele ThinPC. Ook een klassiek gemaakte portable. En een zip van de programmamap.
 

 

Op de onderste foto zie ik nog steeds de schaduw van de verwijderde persoon staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten