Zoeken in deze blog

dinsdag 31 augustus 2021

2021.08.31_Batch Image Watermarker Professional 5.6

 Voeg tekst en grafische watermerken toe aan uw afbeeldingen en foto's


Voeg stijlvolle statische of dynamische tekst en grafische watermerken toe aan uw afbeeldingen en foto's.

Inclusief 120+ acties en effecten: formaat wijzigen, contrast, helderheid, verzadiging, verscherpen, enz. Lezen / opslaan van afbeeldingen in 30 + formaten: jpg, j2k, png, gif, tiff... Ondersteunt 40+ overvloeimodi: lichter maken, donkerder maken, contrast, annulering, inversie, negatie, bitwise... Andere kenmerken zijn: ingebouwde preview, watermerken in tegels, dynamische EXIF-tekst, dynamische bestandsnamen, lagen, enz.

Systeemeisen: Windows XP/ 7/ 8/ 10 (x32/x64)

Licentieduur: 1.000 dagen

Dertien jaar geleden kregen we een verre voorouder: Batch Image Watermarker, op 13 oktober 2008. Ingepakt in Themida. Kent geen Nederlands, althans dat viel mij niet op. Het programma staat op een ongebruikelijke plaats, in %AppData%:

"C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Programs\BinaryMark\Batch Image Watermarker"

Het is al vóórgeactiveerd, dus heeft u geen sleutel nodig.

Mijn uitpakker hikte wat, maar ik vond wat ik wilde oogsten terug in %Temp%. Want ik wil graag het weggevertje in de toekomst misschien wel eens op een andere PC installeren. In eerste instantie start het portable op. Daarna kunt u ervoor kiezen het weer als portable te draaien, of echt te installeren. Ik koos voor het laatste en maakte tegelijk een Cameyo portable.

Vijf dagen geleden kregen we ook al zo iets. Aan mij is dit niet besteed. Het programma attendeerde mij erop dat ik nog geen updates had gedraaid. We hebben geen recht op updates, dus negeer ik dat soort hints. Voor je het weet, zit je met een niet-te-activeren trial.

In de uitwisselmap staat een install_and_"activate" en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele W7 64 Pro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten