Zoeken in deze blog

woensdag 4 augustus 2021

2021.08.04_StreamFab Netflix Downloader 4.0.1.1

 Download Netflix-films en tv-programma's en geniet offline van uw video's


De professionele Netflix video Downloader is de perfecte metgezel voor degenen die vaak reizen en onderweg zijn, en een hulpmiddel nodig hebben voor het downloaden van video's van Netflix voor offline weergave.

Nu, met de StreamFab Netflix Downloader, kunt u Netflix films en video's downloaden van verschillende regionale sites, waaronder de VS, Duitsland, Japan, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.

In termen van kwaliteit bent u in staat om video's te downloaden met een hoge kwaliteit van maximaal 1080P en EAC3 5.1 audio tracks. Batchmodus en hoge snelheid worden ondersteund.

Systeemeisen: Windows 10/ 8.1/ 8/ 7 (x32/x64); Intel i3 or above; 4GB of RAM or above; 40GB of free hard disk space or above; Live Internet connection required

Dit programma kregen we nog niet eerder. De beschrijving is wat cryptisch. Het is me niet duidelijk of je nu wel of niet een legale klant van Netflix moet zijn om hier wat aan te hebben. Want op dit punt heeft Giveawayoftheday bij mij een slechte reputatie, namelijk als weggever van niet-legale hacksoftware.

Ik kreeg het niet goed geïnstalleerd op een virtuele W7 64 Pro testmachine. Er bleek een entry point van een dll onvindbaar:

Maar het viel me op dat de installer in feite een downloader is: in %temp% zag ik Fab7ZFile.7z staan, ruim 200 MB groot. Als ik dat op de desktop zelf uitpak in een testmap, krijg ik er ruim 600 MB bij. Daar zag ik het programma StreamFab64.exe staan. Als ik dat als admin uitvoer, draait het goed. Het is een soort raamprogramma, dat allerlei soorten downloaders omvat. Via de link in de readme kunt u met een werkend mailadres - ik gebruikte 10 Minute Mail - een sleutel aanvragen. U krijgt ook een downloadlink voor de installer. Die is identiek aan die in de zip van het weggevertje. Daarmee kunt u dus de eerder genoemde Fab7ZFile.7z ophalen. 

Vervolgens kunt u met de per mail ontvangen sleutel een account aanmaken. Daarbij moet u het eerder gebruikte mailadres invoeren, een voor- en achternaam en een zelf-gekozen wachtwoord. De eerste keer gebruikte ik als mailadres a@b.com en dat ging mis. De combinatie mailadres en wachtwoord gebruikt u vervolgens om Netflix-bestanden te kunnen downloaden. 

Zoals gezegd, is het weggevertje een raamprogramma voor allerlei downloads:


De kolom Licenses bevat mijn 10 Minute mailadres: niet iedereen hoeft dat te kunnen lezen. Tot 4-8-2022 kan ik Netflix downloaden. Voor YouTube heb ik alleen een trial. Films van de Olympische Spelen kan ik onbeperkt ophalen. Voor de 16 andere mogelijkheden heb ik steeds drie gratis downloads.

Op de site van de maker kunt u nalezen wat u er allemaal mee kan. Hier leest u hoe u via uw laptop kunt downloaden. Daar zie ik ook het antwoord op mijn eerdere vraag: "In order to get Netflix on laptop, you need a Netflix account."

We hebben thuis al niet eens voldoende tijd om alle TV-programma's te zien, die we interessant vinden. Daarom hebben we ook geen Netflix account. En ga ik het weggevertje niet gebruiken.

In de uitwisselmap staat de install_and_activate, inclusief dat grote 7z-bestand, dat uitgepakt als semi-portable te gebruiken is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten