Zoeken in deze blog

maandag 2 augustus 2021

2021.08.02_PhotoScissors 8.3

 PhotoScissors is een eenvoudig hulpmiddel voor achtergrondverwijdering met minimale inspanningen


PhotoScissors is een uitkomst als u snel een persoon of object moet uitknippen om het op een andere foto te plakken, of om de achtergrond van een foto te verwijderen.

U hebt geen specifieke vaardigheden of professionele software nodig voor een perfect knipsel: een paar muisbewegingen produceren een nauwkeurig knipselpad dat nog verder kan worden verbeterd met fijne penselen.

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10

Op 8 februari 2018 kregen we versie 4.0.  Met toen een levenslange licentie. Een 64 bitter. De sleutel staat in de readme. U kunt ook on-line foto's bewerken. Betaling gaat per foto. Bij off-line gebruik betaalt u voor elke foto die u opent. On-line betaalt u per upload., tussen de 3 en 50 cent per foto. Als u de trial installeert, krijgt u een sleutel cadeau waarmee u vijf foto's kunt bewerken:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Teorex\PhotoScissors\Registration]
"ApiKey"="RK794******G5ED"
"Trial"="true"

Met de sleutel in het weggevertje kunt u binnen een half jaar 100 foto's bewerken:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Teorex\PhotoScissors\Registration]
"ApiKey"="G*******S"
"Trial"="false"

Als ik de Cameyo een foto laat bewerken, loopt mijn saldo terug van 100 naar 99. Als ik de werkmap van Cameyo wis en de Cameyo weer opstart, maakt dat niets uit. Mijn saldo is 99. Veranderen van het IP-adres en draaien op de laptop? Ook dan een saldo van 99. Dus ben ik er nog niet achter hoe ze mijn saldo registreren. Ik vermoed dat ze op hun server iets noteren van de hardware van de draagmachine. Vermoedelijk is dat in strijd met de EU-privacy regels. Want ik kan me niet herinneren dat ik om toestemming werd gevraagd.

Het wissen van de achtergrond ging bij de testfoto volautomatisch. Ik ben vergeten te kijken wat ik van het resultaat vond. Ik was teveel gefocusseerd op het saldo.

De tutorials van de maker.

De Cameyo pruttelt wat bij het opstarten. Ik moest drie keer de fout negeren, vóórdat het weggevertje opstartte.


In de uitwisselmap staaat een install-and-activate en een Cameyo portable.



1 opmerking:

  1. So much thanks for the wonderful article. All you discussed here is very important.

    Visit: Cut Out Image

    BeantwoordenVerwijderen