Zoeken in deze blog

woensdag 18 augustus 2021

2021.08.18_AmoyShare AnyVid 10.0.3

 De krachtigste video downloader

AnyVid is de beste HD video downloader die u in staat stelt om elke video met gemak te downloaden.

HD video download - Profiteer van de brede selectie van videoresoluties: u kunt 4K video's downloaden, of een resolutie kiezen van HD tot lage resolutie om opslagruimte op uw mobiele telefoon te besparen, zoals 1080p, 720p, 480p, 360p en 240p.
Video afspelen voor het downloaden - Om er zeker van te zijn dat de video precies is wat u wilt, kunt u een voorbeeld van de video bekijken voordat u deze downloadt.
Batch download - Download tot 600 video's met slechts 1 klik in één keer.
1000+ ondersteunde sites voor het delen van video's.
Slim downloaden - Er is een slimme downloadknop in de rechterbenedenhoek - zodat u de video gewoon kunt downloaden terwijl u ernaar kijkt. Het is ontworpen om de downloadervaring te vereenvoudigen en tijd te besparen.

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10 (x32/x64)

Licentie: één jaar

Op 11 november 2020 kregen we versie 9.2.0. Door de oen van de Dag in Themida ingepakt: als u uw sleutel aanvraagt met de link in de readme, krijgt u een downloadlink voor een schone installer. Die is identiek aan het uitgepakte weggevertje. 

U moet een account aanmaken met een niet eerder gebruikt mailadres en een wachtwoord kiezen van ten minste zes tekens. Ik was bijna even dom als de Oen van de Dag en las de readme niet goed. Dus zat ik te wachten op niet-verschijnende mails met de sleutel. Maar die heeft u helemaal niet nodig! In de readme staat immers: "Run the program, Menu => login with your AnyMusic account (the one you just created), and the license will be registered. If it still shows “Free Trial,” you need to restart the program for registration to be applied."

Bij deze registratie wordt flink geschreven in %AppData%:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\AnyVid\.10c5d0172\dd03a29b\257bd3\ef764b\.link.db
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\AnyVid\QtWebEngine\Default\Local Storage\leveldb\000003.log
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\AnyVid\QtWebEngine\Default\Cookies-journal
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\AnyVid\QtWebEngine\Default\Network Persistent State

In link.db zie ik het mailadres en het wachtwoord staan.

De Cameyo die ik maakte op een virtuele W7 32 Home Premium, doet het prima op een virtuele ThinPC. Bij het inloggen zijn het mailadres en wachtwoord al vóóringevuld.

Maar ik kan het weggevertje zelf op die machine niet activeren met de activate.msi, die ik met Discovery maakte. Wel kan ik inloggen met het mailadres en het wachtwoord.


Ik zal in het weekeinde een proberen de zangrepetitie van mijn vrouw hiermee te downloaden.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten