Zoeken in deze blog

dinsdag 17 augustus 2021

2021.08.17_Vidmore Video Editor 1.0.6

 Een alles-in-één videobewerker om video's van professionele kwaliteit te maken

Vidmore Video Editor is de beste algemene videobewerkingssoftware voor iedereen om gepolijste, professionele video's te maken voor Instagram, Vimeo, of andere sociale media. De schone en intuïtieve interface maakt het vrij gemakkelijk te gebruiken, zelfs voor beginners. De video-editor kan u helpen om te gaan met alle soorten video's, waaronder thuisfilms, trouwvideo's, reisfilms, verjaardagsclips en meer.
Met robuuste functies, is het gemakkelijk om clips te trimmen, video's te draaien/flippen, kleurbalans aan te passen, effecten toe te voegen, video's samen te voegen, watermerk toe te voegen, en nog veel meer, net zoals u dat wilt. Bovendien kunt u met Vidmore Video Editor de videokwaliteit verbeteren door de videoresolutie te verhogen, ruis te verwijderen, wankele video's te stabiliseren, enz. Bovendien kunt u video's exporteren in elk populair formaat, zoals MP4, MOV, WMV, enz., en ze nog leuker maken om in de komende jaren terug te kijken.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows XP/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10 (x32)

Licentie: voor één jaar

We kregen dit nog niet eerder. Ik verzamel deze editors wel, maar gebruik ze zelden tot nooit. Als ik het ga gebruiken, zal ik mijn ervaringen hier vermelden.
 
 OT: ik schrijf dit nu op een oud "krijgertje",  een Dell Vostro laptop met 4 GB RAM en een eigen, nieuwe SSD van 240 GB. Ik heb er vorige week MX Linux op gezet. Er staat inmiddels de nodige software op, zoals VirtualBox met een virtuele W7 32 Home Premium, DropBox, Edge (betaversie). Maar de e met een streepje zie ik niet en DropBox ziet de install_and_activate en Cameyo portable niet, die ik op de W10 desktop maakte. Dus nog niet ideaal. Later toegevoegd: na wat zoeken zag ik hoe ik een ander toetsenbord kon kiezen. Rechts klikken/Applications/MX Tools/System Keyboard/keyboard layouts: us English (US) English (US, intl., with dead keys). Nu heb ik wel dode toetsen, dus ook een é. Ik stond op het punt MX Linux te vervangen door Linux Mint 20. Nu geef ik het nog een kans.

Bij de installatie van MX Linux heb ik niet goed opgelet en een Engelse versie geïnstalleerd. In tegenstelling tot Linux Mint kan je dit niet zomaar aanpassen, maar is een herinstallatie nodig. Onder Lint Mint zie ik op een andere laptop uit 2006 géén problemen met de e accent aigu: é.

De betaversie van Edge doet het niet goed onder Linux Mint 20. Geen probleem: Firefox wel. Beter dan onder Windows.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten