Zoeken in deze blog

dinsdag 2 maart 2021

2021.03.02_Ashampoo Backup 2021

Uitgebreid back-uppen en herstellen van bestanden in slechts een paar klikken

Ashampoo Backup 2021 maakt een back-up en herstelt volledige schijf partities, inclusief opstartbare Windows installaties, in slechts een paar klikken.

Incrementele auto-updates zorgen ervoor dat back-up bestanden altijd up-to-date zijn en voorkomen gegevensverlies.

De gebruikersinterface is ontworpen met eenvoud in het achterhoofd en is intuïtief bruikbaar door iedereen. Back-ups zijn altijd te herstellen, zelfs in het geval van zeer corrupte of door ransomware geïnfesteerde systemen, dankzij een ingebouwde reddingsfunctie die geen technische kennis vereist.

Deze back-upsoftware is zelfverklarend en gestroomlijnd om de meest essentiële functies te omvatten, zodat er geen leercurve is. Back-ups worden automatisch en incrementeel bijgewerkt zonder dat handmatige tussenkomst nodig is.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 7/ 8/ 10

Op 6 oktober 2019 kregen we Backup 2020. Kent Nederlands. Als u geregistreerd staat bij Ashampoo, wordt het weggevertje automatisch geactiveerd na intikken van uw mailadres en wachtwoord. De sleutel zie ik in het register:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ashampoo\Ashampoo Backup\ash_inet]
"regKey"="AB********D4"

Ter controle heb ik ingelogd op https://www.ashampoo.com en daar gekeken naar mijn licentie voor Backup 2021. Daar stond dezelfde sleutel. QED.

Bewaar de installer goed, want die is niet te koop en dus is er geen trial te downloaden. (dus dit keer is er wel een trial).  Ashampoo weggevertjes met een jaartal in de naam zijn meestal een gestripte versie van een versie die wel te koop is.

Zelf gebruik ik geen back-up software. Belangrijke documenten staan zowel in DropBox en Google Drive en scans ook nog als bijlage van een mail bij Gmail. Zo ben ik ook beschermd voor crashen van mijn eigen harde schijven, diefstal  en brand. Enkele gevoelige bestanden heb ik versleuteld met 7zip, zoals alle weggevertjes.

In de uitwisselmap staat de install_and_activate en een Cameyo portable, gemaakt op een virtuele ThinPC.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten