Zoeken in deze blog

donderdag 25 maart 2021

2021.03.25_ANALOG projects 3 (Win&Mac)

Retro looks voor stijlvolle foto's

Met de unieke gereedschappen in ANALOG projects 3 kunt u spelen met lichtbronnen, tinten, korrel, vignettering, texturen, onscherpte en lens flare effecten en professioneel gestylde foto's maken als een fotobewerkingsprofessional!

ANALOG projects 3 geeft u volledige controle over elk effect, dat u kunt toepassen als een stilistisch hulpmiddel om uw eigen trendy look te creëren.

Belangrijkste kenmerken:

  • Professionele SCA-verwerking voor de fijnste kleurdetails;
  • Krassen en sensor glitch corrector;
  • Gloednieuwe presets gekalibreerd door fotografen;
  • Kan op verschillende manieren worden gebruikt: Analog projects 3 werkt als een plug-in voor Adobe Photoshop en Lightroom, en als een standalone applicatie.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen voor Windows: Min System Requirements Windows Windows 10/8/7, 32 Bit, Processor Core Duo, 2 GB HDD, 2 GB HDD, 1.280 x 1024 Pixels Screen Resolution, Graphic: DirectX-8-compatible, 128 MB, 32-bit color depth 

We kregen dit eerder op 5 juli 2019. Kent geen Nederlands. 32/64 Bitter. Ingepakt in een eigen wrapper van Franzis. Ootje ontdekte al jaren geleden dat de beveiliging van die wrapper niets voorstelt. Vlak vóór de eigenlijke installatie start, kunt u WIN ANALOG projects 3_DE_EN_FR_Setup.exe terugvinden in uw %temp%-map. Vraag zelf uw sleutel aan, bij voorkeur met een 33mail-adres. Gebruikt Microsoft Visual C++ 2008 redistributable en installeert dat ongevraagd.

Als ik WIN ANALOG projects 3_DE_EN_FR_Setup.exe op een virtuele W7 Starter installeer, draait het niet. Als ik het op een virtuele W7 64 Pro zet, wordt de 64 bitter geïnstalleerd. maar ik krijg het niet geactiveerd. Vreemde zaak.

De Cameyo, die ik op een virtuele ThinPC maakte, draait niet op een virtuele W7 64 Pro.

Het lukt wel in zijn eigen zandbak in Sandboxie op de HP desktop uit 2012. Wel moet ik mijn reservesleutel gebruiken, want de eerste sleutel blijkt gebruikt (op de virtuele ThinPC). Ik zal er daarom nog maar een paar aanvragen.

In de uitwisselmap staat een install_and_activate en een Cameyo portable.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten