Zoeken in deze blog

vrijdag 12 maart 2021

2021.03.12_WinX DVD Copy Pro 3.9.5

Maak een perfecte 1:1 DVD kopie, kloon en pas de kopie aan met de perfecte uitvoer

WinX DVD Copy Pro is de go-to DVD kopieersoftware die een DVD disc kan lezen en kopiëren naar een andere blanco disc of naar een duurzamere opslagvorm.

De kopie kan worden opgeslagen met dezelfde kwaliteit als de originele DVD en de hoofdtitel kan worden gekopieerd met behoud van de geluidskwaliteit van de videotrack en 5.1 kanaals AC3/DTS Dolby.

Afhankelijk van hoe u de doel DVD wilt kopiëren, heeft u toegang tot 9 kopieermodi waaronder Full Disc Backup, DVD naar ISO image, DVD naar VIDEO_TS map, DVD naar MPEG2 bestand. U kunt ook alleen de soundtrack en videotrack van de DVD extraheren. Verbazingwekkend genoeg biedt WinX DVD Copy Pro een vlekkeloze kopieerkwaliteit omdat het in staat is om zelfs bekraste DVD's te lezen.

Wat is er nieuw in V3.9.5?

Ondersteuning toegevoegd voor enkele nieuwe kopieerbeveiligingen.

Verbeterd: Media bron laad algoritme voor het analyseren van slecht gestructureerde DVD en beschadigde DVD.

Opgelost: Diverse bug fixes en verbeteringen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows Vista/ 7/ 8/ 10 (x32/x64); 1GHz Intel/AMD processor or above; 256MB RAM (512MB or above recommended); 100MB space for installation (werkt ook op XP - niet zelf getest)

Versie 3.9.3 kregen we op 28 juli 2020. Geen Nederlands. 32 Bitter (op virtuele ThinPC) en 64 Bitter (in Sandboxie op de refurbished W10 64 Pro). Vanwege de mogelijkheid kopieerbeveiligingen te doorbreken, mag over dit programma op Duitse sites niets worden geschreven. Persoonlijk vind ik er ook een luchtje aan zitten, als men zou propageren hier iets mee te doen dat niet juist is. Aan de andere kant: als ik op vakantie in de VS een DVD koop om thuis te kunnen afspelen, vind ik dat ik door voor de DVD te betalen het recht heb die te bekijken. Ook als ik toevallig dan weer thuis ben. En veel vakantie-DVD's kan je alleen op locatie kopen.

Het weggevertje is in Themida ingepakt en verschilt van de gewone trial. Al kan dat verschil minimaal zijn, bijvoorbeeld omdat ergens de tekst Giveawayoftheday is gezet. Want de uitgepakte Themida is in KB even groot als de trial. Het weggevertje is versie 3.9.5.0, gedateerd 5 maart 2021.Als ik de trial over het geactiveerde weggevertje installeer, is die bij opstarten geactiveerd. 

De activatie komt in
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\Digiarty\WinX DVD Copy Pro\config.ini. Maar er is wat vreemds aan de hand. Als ik vanuit het weggevertje deactiveer, wordt de sleutel verwijderd uit config.ini. Maar als ik activate.msi draai en daarmee de geactiveerde config.ini herstel, heb ik nog steeds een trial. Bij de activatie wordt dus méér aangepast dan alleen config.ini. Disvovery ziet dat niet. SoftOrganizer ziet inderdaad meer veranderingen, maar SoftOrganizer kan die wijzigingen niet in een msi zetten. Iets wat Discovery wel kan. Het mysterie heb ik nog niet opgelost.

Als ik de virtuele ThinPC weer opstart en dat de trial installeer, zie ik dat die versienummer 3.9.4 draagt en dus ouder is dan het weggevertje. Bijzonder. Hij slikt wel de sleutel van het weggevertje.

De handleiding van de maker.

 OT: ook ik heb last van de laatste update van Edge: hij loopt steeds vast. ProLasso laat zien dat Edge de processor ongehoord zwaar belast en de totale processorbelasting 100% is. Ik moet Edge dan afsluiten, opnieuw opstarten en de openstaande pagina's herstellen. Gelukkig staat het concept van deze pagina dan steeds in één of andere buffer, dus ben ik niets kwijt. Maar lastig is het wel. Daarom dat ik tijdelijk overstap naar mijn portable Firefox of portable Google Chrome van PortableApps. Die zijn wel betrouwbaar. Ik ga Microsoft Edge Webview2 RunTime van 11 maart en Microsoft Edge van 13 maart eraf gooien met SoftOrganizer. SO zag na het verwijderen van Edge nog 589 losse eindjes. Die zijn nu ook weg. De oude Edge lijkt er nog wel te zijn. En die gebruik ik nu dus weer voor deze zin. Maar na een herstart is Edge definitief weg en schrijf ik met portable Google Chrome van PortableApps. Tot Edge weer stabiel is.

In de uitwisselmap staan de install_and_activate en de Cameyo. Omdat ik die de volgende morgen maakte, heb ik ze verkeerd gedateerd. Denk daaraan als u ze wilt gebruiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten