Zoeken in deze blog

zondag 7 maart 2021

2021.03.07_Capture Boss 3.2.3

 Capture Boss neemt elke video en audio op uw computer op

Als u het kunt zien of horen, kunt u een kopie van hoge kwaliteit maken met Capture Boss. Capture Boss neemt het computerscherm, webcam, TV tuner, camcorders, DVR's, microfoon, externe apparaten aangesloten op line-in, en de audio die u hoort op. U kunt bewerken wat u opneemt. Capture Boss onthoudt de instellingen van elke taak die u wilt herhalen, zodat u een taak nooit twee keer hoeft te configureren. Capture Boss is de meest complete capture oplossing die u kunt vinden.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Systeemeisen: Windows 2000/ XP/ 2003/ Media Center/ Vista/ 7/ 8/ 8.1/ 10

We kregen deze versie eerder op 19 augustus 2020. 32 Bitter. Kent Nederlands in het menu. Is al geactiveerd, dus zijn er geen activatiegegevens om te bewaren. Wil bij de opstart al direct een update downloaden. Vink het zoeken naar updates direct uit en haal de veel grotere nieuwe versie niet op, want daarmee verliest u de activatie. 
De Cameyo en andere portable die ik maakte, doen het niet. Gebeurt me vaker bij deze maker. Wel kon ik een Sandboxie voor mezelf maken. Die herkent mijn externe camera direct. Ik heb daar weinig aan, want mijn Zoom- en Skypesessies kan ik ook in die applicaties bewaren. Daar heb ik het weggevertje niet voor nodig. Misschien wel om mp3's te maken van beluisterde muziek. Maar daar heb ik al Audacity voor.
Staat in PortableApps.

In de uitwisselmap staat de install_and_"activate". 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten