Zoeken in deze blog

woensdag 17 maart 2021

2021.03.17_Allavsoft 3.23 (Win&Mac) Lifetime

Download gratis video's van 100+ websites en converteer naar populaire formaten
 
 NB: Levenslange licentie, updates niet inbegrepen.

Ondersteunde websites

  •     Downloadt gratis video's van 100+ websites
  •     Downloadt video in 4K 4096p, HD 1080p, HD 720p, 480p, 360p, 240p.
  •     Converteert video naar populaire video of audio formaat.
  •     Ingebouwde speler speelt gedownloade films, muziek in populair formaat.
  •     Ondersteunt video download add-on voor Firefox, Chrome, Safari.
  •     Ondersteunt breakpoint hervatten, download geschiedenis bewaren, actie na download.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Systeemeisen:  Windows 2000/ XP/ Vista/ 7/ 8/ 10; Mac OS X; macOS including 10.15 Catalina

 Deze versie kregen we eerder op 25 november 2020. 32 Bitter. Kent Nederlands. Bij de installatie kon ik direct updaten naar versie 3.23. Dat heb ik maar gedaan. Maar verdere updates mag ik niet installeren. De sleutel staat in de readme. Na activatie zie ik hem in het register, samen met de zelf-gekozen gebruikersnaam. Giveawayoftheday:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Allavsoft\Video Downloader Converter\RegInfo]
"UserName"="Giveawayoftheday"
"RegCode"="DC0*****64"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Allavsoft\Video Downloader Converter\Setting]
"UiLanguage"="nl"
"ENABLE_UPDATE"="false"

U begrijpt dat de tweede sleutel niets met activatie gemaakt. Daarmee leg ik vast dat het direct in het Nederlands werkt en dat er niet automatisch naar updates wordt gezocht.

Als ik het installeer op een schone virtuele W7 64 Pro (beschermd met ToolWiz Time Freeze, dus blijvend schoon), kan ik het activeren met bovenstaande sleutels. QED. 

Als ik het daarna opwaardeer naar 3.23, is het nog steeds geactiveerd.

Geen idee of ik het ooit ga gebruiken. Vandaag in ieder geval niet. Misschien later de Johannes Passion cursus van mijn vrouw ophalen. Want die is maar een dikke maand beschikbaar.

OT: het is vandaag Sint Patricksdag. Maak niet de fout iets te kopen met een klavertje vier erop, zoals Bol.com aanbiedt. Het moet een klavertje drie zijn.

Want Sint Patrick gebruikte een klavertje drie om de heidense Ieren het begrip van de Heilige Drie-eenheid uit te leggen: drie aspecten van één Godheid. Islamieten snappen het niet en denken dat het Christendom drie goden kent. De drie-eenheid is een theologische vondst van de kerk, die daar flink lang over heeft nagedacht: opera ad intra divisa sunt, opera ad extra indivisa sunt.

In de uitwisselmap staat de install_and_activate (alleen de Windowsversie) en een Cameyo portable. gemaakt op een virtuele ThinPC. Draait prima op mijn nieuwste virtuele machine, een Windows 10 Enterprise LTSC (Long-Term Servicing Channel). Die versie van Windows is helaas voor mij niet te koop. Mijn versie is een gratis 90 dagen proefversie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten